gravid?
Är på bim -6 tog 1 test igår lkväll som visade positiv och 2 idag som visade positiv.
3 olika test.
Någon annan som plussat på bim -6?
Är på bim -6 tog 1 test igår lkväll som visade positiv och 2 idag som visade positiv.
3 olika test.
Någon annan som plussat på bim -6?
Jag plussade på bim -4!
Så ser mina tester ut
Jag plussade på BIM -6 med Clearblue Digital.
Haha ja du är gravid grattis :D
Står de inte på förpackningen hur ett negativt test och ett positivt test ser ut :p?
Tror dock inte du är på bim -6.. Testen känns alldeles för starka. Förmodligen hade du ägglossning tidigare än vad du tror, kan det vara så?
Tror dock inte du är på bim -6.. Testen känns alldeles för starka. Förmodligen hade du ägglossning tidigare än vad du tror, kan det vara så?
Hade äl enligt test i början av oktober.
Början av oktober är för mig inom första veckan av oktober.. nu är det den 17e.. Eller vad är början av oktober för dig? Minns du vilken dag äl stickan gav utslag?
Då är du inte på bim -6. Mensen kommer 14 dagar efter ägglossning även om dina tidigare cyklar varit längre. Så du bör vara på bim -3 eller bim -2 idag :) du är alltså på äl +12 eller +13. Det är inte helt ovanligt att plussa då.
Grattis! :)
Då är du inte på bim -6. Mensen kommer 14 dagar efter ägglossning även om dina tidigare cyklar varit längre. Så du bör vara på bim -3 eller bim -2 idag :) du är alltså på äl +12 eller +13. Det är inte helt ovanligt att plussa då.
Grattis! :)