• 2juli2016

Vad är det som händer?!?!

Hmm, skulle få min mens den 3:e oktober men den kom inte. Kände mig lätt i huvudet, illamående, tyngre bröst. Gick till BM och de kollade med både apparat och grav test den 13:e men visade negativt. MEN undersökningen visade ändå att jag hade haft ägglossning (man får en cyst-blåsa) så det var bara att vänta och se. Idag exakt två veckor efter förväntad mens så kommer den (17:e) men det är väldigt annorlunda från vad den brunkar vara. Han under hela veckan innan 3:e oktober haft molverk och har det fortfarande (18:e oktober).
    Kan också skriva att jag har oskyddat sex med min sambo.

TMI så om man blir äcklad fortsätt inte att läsa!
    Började brunt och vattnigt på kvällen. Gick upp på morgonen (18:e) och förväntade mig att det skulle forsa mens men det gjorde det inte. Gick på toa och torkade lite brunt mens, tog på mig binda. Under dagen ca 13.00 började det komma rött mens och en till två mörkröda hårda klumpar låg på pappret. Kom hem 18.00 och det var åter igen brunt och lite. Sitter nu från 22.00 och har huggande smärta på högra sidan av kroppen, mellan revbenen och höftbenet så förmodligen livmodern eller äggstocken? 'Mensen' har varit ytterst lite, ca en halv tesked. Det har alltid varit så att de två första dagarna de rikligaste för mig men min mens har aldrig varit 14 dagar sen heller.... Vet inte vad jag ska göra av detta... 

Någon som varit med om liknande? Eller kan ge mig tips? Allt ni har att bolla med uppskattas!  

• Svar på tråden Vad är det som händer?!?!
  • Fia 28

De gånger det varit extra långt mellan mens så har jag även haft betydligt mera mensvärk och klumpar. 

• 2juli2016

Jag har inte tagit ett gravtest efter den 13:e eftersom att den visade negativt då. Idag är det mer som en mens liknande blödning men det är som kompakta bruna små korn i det, sjukt skumt! 

Svar på tråden Vad är det som händer?!?!