Pojkvän och bästavän pratar med varandra
Jag behöver höra lite vad andra tycker om detta och om ni tycker att det är "normalt".
Det är så att jag har en pojkvän sen inte lång tid alls tillbaka. Jag är med honom i princip varje dag förutom när vi jobbar och så. Det är så att min bästavän och min pojkvän brukar prata i telefon med varandra och smsa. Det är ingenting dom sagt till mig utan jag har kommit på min pojkvän med att ha pratat i telefon med min bästavän och hon har även sagt det. Dom säger att dom pratar om oss och om vårat förhållande, för ibland tjafsar jag och min pojkvän lite med varandra. Dom brukar ibland prata på nätterna och länge dessutom (när jag och min pojkvän inte sover med varandra).
För ett tag sen var vi på en "utflykt" tillsammans alla tre + några till. Min pojkvän och min bästavän gick hela tiden nära varandra och jag reagerade på det. Tog upp det med min pojkvän senare och han blev sur på mig, kallade mig töntig.
Jag vill inte vara för på och vara svartsjuk, för det är det som har fått tidigare förhållanden att ta slut, men är det här okej?!