• Frankie Bean

Penis som slår i livmodertappen

Har med min man varit med om att han kommit åt tappen, vilket har gjort riktigt ont men funderar på en annan gång då det var helt horribelt smärtsamt.

Sexet var inte frivilligt så att säga och han slog i tappen i varje stöt. Det kändes verkligen som knivhugg i magen varje gång och jag ville bara rulla ihop till en boll och typ kräkas.

Har hört att få ett slag mot tappen är det närmaste en kvinna kan komma för att uppleva smärtan en man får efter slag mot pungen. Är det sant eller var jag bara ovanligt känslig? Hela situationen var ju kaos och bara att minnas smärtan får mig att vika mig när jag skriver här.

Så kan smärtan från slag mot livmodertappen jämföras med slag mot pungen?

• Svar på tråden Penis som slår i livmodertappen
  • Anonym (...)

Borde inte frågan vara vad ska jag göra min man har våldtagit mig...? Det känns som en viktigare fråga än om smärtan kan jämföras vid spark mot pungen...

• glutten

Vem bryr sig - det kan göra fruktansvärt ont, och det räcker. Hur menar du att sexet inte var direkt frivilligt?!

• Anonym (??)

Märklig fråga. Varför är inte huvudfrågan kring att du blev våldtagen? Betr smärta, en hård pungspark får de flesta män att yla som småbarn som blir getingstungna. Kan du relatera till det så kanske det är jämförbart. Men det borde inte vara det intressanta.

• Frankie Bean
    Anonym (...) skrev 2016-10-20 10:16:35 följande:

Borde inte frågan vara vad ska jag göra min man har våldtagit mig...? Det känns som en viktigare fråga än om smärtan kan jämföras vid spark mot pungen...

Min man har inte våldtagit mig utan det var någon annan. Har mycket svårt för v-ordet men borde kanske ha använt det från början.

Går i terapi och övar på en hemläxa och att fundera över dessa saker ingår kan man säga.
  • Anonym (N)
    Anonym (...) skrev 2016-10-20 10:16:35 följande:

Jag tror ts menar att hennes man har slagit i tappen någon gång då och då vilket påminnt henne om en våldtäkt där en annan man slagit i tappen varje gång. Tror inte det är hennes man som våldtagit henne.

För att svara på ts däremot, min sambo har slagit i tappen ett par gånger och det har gjort väldigt ont men jämfört med hur ont män verkar få av en spark i pungen tror jag inte smärtorna direkt kan jämföras. Men då har jag bara erfarenheten av någon enstaka stöt på tappen vid frivilligt och i övrigt skönt och upphetsat sex. Kam tänka mig att vid en våldtäkt då man varken vill eller är upphetsad gör det verkligen vansinnigt ont och att det absolut kan jämföras med en pungspark.
Svar på tråden Penis som slår i livmodertappen