• PetSan

Privat UL Skaraborg/Älvsborg?

Jag undrar var man kan göra privata ultraljud i Skaraborgsområdet eller Älvsborgsområdet?

Göteborg är inte intressant just nu.

Var har ni gjort era i Skaraborg eller Älvsborg och vad har ni betalat? 

• Svar på tråden Privat UL Skaraborg/Älvsborg?
  • peccavi

I trollhättan gjorde jag ett tidigt VUL på en privat liten gynmottagning som heter Liva, ligger i samma hus som Maria Alberts VC. Bokade tid via mejl och betalade 200 kronor. Fick bilder med mig hem också.

• many87

Skulle också vilja veta för dom i thn står att dom bara gör tidigt ul skulle vilja boka ett nu (är i v 23) pga lite problem under grav men får inte komma till sjukhuset och kolla bebis dom tycker inte de är nödvändigt

• PetSan

Tack för svar!

Verkar var dåligt med privata kliniker men jag googlar privata ultraljud i de städer jag lätt kan ta mig till. Då finns det några stycken. Funderar på Jkpg även om det inte är varken Älvsborg eller Skaraborg.

Att det ska va så svårt!

Jag gick hos amosy i Borås i v 7+4 för att se om det va någon där inne. Fick se hjärtat picka. Jag frågade om man fick komma tillbaka vid v 12 för jag är väldigt orolig men då sa han bara nej! Han gör inte fler ul om det inte behövs. Känns ju inte kul att ringa dit igen då. Men ändå jag som betalar för det så blir så irriterad när han bara sa nej du får inte komma tillbaka.

• Svelin

Hej. Jag är också intresserad av detta. Vilka ställen är det du har hittat för jag hittar knappt något på nätet?

• PetSan

Jag har inte kollat så mkt mer sen jag skrev inlägget. Blev rätt less på att det skulle va så himla svårt att få komma in på ett vul nånstans. Hojta till om du hittar nåt!

Svar på tråden Privat UL Skaraborg/Älvsborg?