Är jag gravid?
Jag och min pojkvän vill inget annat att få barn, och har försökt nu i cirka 6 månader utan resultat..
Vi hade sex för 11 dagar sedan nu, men jag hade inga ägglossningstest hemma så visste inte om jag hade ägglossning då eller ej.
Men i söndags den 16/10, kände jag ett ordentligt stick i magen. Smärtan håll i sig ett par timmar och jag ville bara gråta när jag stog på jobbet.
Sedan detta stick/smärta så har jag haft en slags växande känsla i magen, kan man säga så? Det känns som något har svullnat upp, men det är inte själva magsäcken. Jag antar att det är livmodern.
Jag har också haft alla dessa klassiska symptom som ömmare bröst, ENORM trötthet och humörsvängningar. Jag sover bort hela dagen dem dagarna jag är ledig, det känns inte bra.
Men istället för ökad aptit har jag ingen aptit alls, är detta normalt?
Jag mår dessutom illa till och från, på olika tidpunkter. Och en enorm uppsvullnadeskänsla i tjejmagen.
Jag har en oregelbunden mens så kan därför aldrig veta när min BIM är beräknad, men än så länge så känns det för tidigt för ett gravtest.
Är det någon mer som jag i samma situation? Eller någon som haft dessa symptom när de är nygravida?
Förväntansfull för svar!
Mvh :)