• Tuvalollipop

    Min bff är kär i mig :( vad gör man?!?

    hai!

    jag är ehhhh..... lite för ung för denna sajt men örkar int bry mig... jag är 12 ;__; och tjej;_;

    I alla fall... ehhh..
    när jag bytte skola så träffade jag Elis som också var ny i klassen. vi blev snabbt kompisar och var med varandra typ hela tiden.
    i alla fall så bestämde vi i klassen att vi skulle sova över på skolan. jag tyckte det lät som en rolig ide i alla fall. jag Elis och Mira(min andra kompis) hade tänkt sova i grupprummet och hade gött och spelade uno. Elis skulle fylla år nästa dag så vi hade tänkt vara uppe till midnatt och gratta honom :) 

    jaja till saken :)

    alla vet att leken "har du alldrig" är en super dum lek som alltid slutar med dumheter eller ångest ;__;  men vi hade tänkt att de skulle bli bra endå. den första och ända frågan blev: "har du varit kär i en av dina bästa kompisar".... Elis var den enda som svarade. Jag och mira blev nyfikna och ville veta mera ;_; jag önskar att jag alldrig hade gjort det heheheheh.... ;____;

    ...

    efter många om och men så sa han. Det var förstås jag. det blev konstig stämmnig och orden ekade i mitt huvud. vi alla tre låg knäpptysta tills jag så att det hela var super cringe ;_;  jag vågade inte kolla på honnom resten av kvällen. sa inget alls för den delen. på morgonen när jag vaknat hade han redan åkt hem. 

    vad fan ska jag göra? jag vet inte om jag älskar honom eller inte. ;_; 

Svar på tråden Min bff är kär i mig :( vad gör man?!?