Flirt mellan Little Jinder o Tommy Nilsson?
Ser kvällens premiär av Så mycket bättre.
Är det bara jag som tyckte att Little Jinder tittade lite extra ömt på Tommy och sedan när de alla kramades innan de skulle dubba, så tyckte jag att Little Jinder sneglade lite på Tommy, man kunde precis se det en millisekund innan hon försvann bakom en annan man. I alla fall då tykte jag att Tommy spanade lite på henne. Inte konstigt då hon hade mus-kort kjol. Haha.
Men det nämnvärda är när hon sjöng hans låt Vill du ha sex med mig..... Hon hade gett massa komplimanger innan...
Han verkade gilla låten och gav en lång och varm kram och en kindpuss.... Sen tackade han och sa till Little Jinder att "Vi behöver varandra i våra liv"
hahaha alltså då höll ju hon på att smälta... Hon såg så himla tonårs-kär ut haha.
Fan jag är nog bara avundsjuk för jag tycker Tommy är sååå het. Det är väl samma sak som jag ser som Jinder ser.... Hon är kanske inte alls intresserad utan bara fascineras över han som person och att han är äldre men är kul liksom. Jag gillar honom för han ser snygg och kåt ut. Snäll, rolig, ungdomlig och omhändertagande. Generös och omtänksam.
Har tyckt det såå många år, typ sedan jag var 17 kanske. Jag är 25 idag. Hah
Är det ngn som vet om han är singel?
Någon mer som reagerade som jag att de verkade ha ett gott öga till varandra?