• Glammig

Flirt mellan Little Jinder o Tommy Nilsson?

Ser kvällens premiär av Så mycket bättre.

Är det bara jag som tyckte att Little Jinder tittade lite extra ömt på Tommy och sedan när de alla kramades innan de skulle dubba, så tyckte jag att Little Jinder sneglade lite på Tommy, man kunde precis se det en millisekund innan hon försvann bakom en annan man. I alla fall då tykte jag att Tommy spanade lite på henne. Inte konstigt då hon hade mus-kort kjol. Haha.

Men det nämnvärda är när hon sjöng hans låt Vill du ha sex med mig..... Hon hade gett massa komplimanger innan...
    Han verkade gilla låten och gav en lång och varm kram och en kindpuss.... Sen tackade han och sa till Little Jinder att "Vi behöver varandra i våra liv"
    hahaha alltså då höll ju hon på att smälta... Hon såg så himla tonårs-kär ut haha.

Fan jag är nog bara avundsjuk för jag tycker Tommy är sååå het. Det är väl samma sak som jag ser som Jinder ser.... Hon är kanske inte alls intresserad utan bara fascineras över han som person och att han är äldre men är kul liksom. Jag gillar honom för han ser snygg och kåt ut. Snäll, rolig, ungdomlig och omhändertagande. Generös och omtänksam.

Har tyckt det såå många år, typ sedan jag var 17 kanske. Jag är 25 idag. Hah

Är det ngn som vet om han är singel?

Någon mer som reagerade som jag att de verkade ha ett gott öga till varandra?

• Svar på tråden Flirt mellan Little Jinder o Tommy Nilsson?
  • marithas

jamen guuuuuud, håller med dig helt och Tommy är sååååå HET..tycker han är sååå sexig....vilken röst han har...bästa sångaren...ryser.. Och tycker definitivt att det ser ut som att de två ha ett gott öga till varandra...?!!... Kolla hur han ser ut när hon börjar sjunga......DÄR finns det nåt... fan vad sexigt...på riktigt,,,,,

• Mooomin

Nej, jag såg inte det du såg.. :D

Han nämnde väl att han hade någon kvinna nu?

• Glammig
    marithas skrev 2016-10-22 23:16:14 följande:

jamen guuuuuud, håller med dig helt och Tommy är sååååå HET..tycker han är sååå sexig....vilken röst han har...bästa sångaren...ryser.. Och tycker definitivt att det ser ut som att de två ha ett gott öga till varandra...?!!... Kolla hur han ser ut när hon börjar sjunga......DÄR finns det nåt... fan vad sexigt...på riktigt,,,,,

Haha hej!
    Vad glad ja blir att någon fattar!

Japp, där är fleera ögonblick som han ser så sjukt nöjd, lazy och liksom njuter av att titta/lyssna. Oavsett så ser han så sjukt sugen ut eller han snarare signalerar och utstrålar, eller typ skriker åtrå. Jag ligger typ här hemma och blir avundsjuk för jag vill också ha dom blickarna från Tommy.

Speciellt när han sjuner hemlighet, hemlighet, hemlighet så diggar han ju med. Och så som dom ser på varandra är liksom.... Tja, har dom inte haft sex innan låten så lär dom ju garanterat ha det efteråt.

Det är precis som du säger, något i hans blick, som kanske vi kvinnor bara kan se eller som vi kan förstå vad det betyder. Det måste vara något. Så såg han inte direkt ut med de andra som sjöng.

Oavsett vad så är han sååå het att jag dör. Han ä typ hundra år äldre än mig men jag skulle inte banga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Han utstrålar någon pondus, självsäkerhet, manlighet, bra röst ja.. Men det sexigaste jag vet är män med uppknäppta skjortor och det har han! Sen har han halsband på det!

Berätta gärna lite mer om vad mer det vad du tänkte på eftersom du uppenbarligen tänkte som jag.

PS. Danny ser ju också ut att gilla det, men inte alls som Tommy utan snarare att digga med för det var en skön version. Med Tommy var det något HELT annat. Och sånt kan man ju inte rå för. Han sitter likom och LER RAKT GENOM HEEEELA låten. Från början till slut.

• Glammig

Seer klippet igen. Fan, ser att han har förlovningsring i början när han hör vilken låt det är!

Även om Jinder inte är den direkt snyggaste tjejen, så är det inte direkt svårt att hetsa upp äldre gubbar... En ganska söt tjej som står i muskort klänning med olika ord för hora på sin klänning, och åmar sig och sjunger med hes röst hon vill ha sex med honom. Haha. Till och med jag som sjunger som fan skulle få män att bli knäsvag.

Så ja, inte svårt att trollas bort av en ung tjej som sjunger en sång och tittar rakt in i hans ögon.

ar bara tvungen att tillägga detta i tråden. Haha låter kanske helt besatt, men tyckte bara det var såå uppenbart DIREKT när jag såg inslaget.
    Lite coolt.

• Bestemor
    Glammig skrev 2016-10-22 21:41:44 följande:

Ser kvällens premiär av Så mycket bättre.

Är det bara jag som tyckte att Little Jinder tittade lite extra ömt på Tommy och sedan när de alla kramades innan de skulle dubba, så tyckte jag att Little Jinder sneglade lite på Tommy, man kunde precis se det en millisekund innan hon försvann bakom en annan man. I alla fall då tykte jag att Tommy spanade lite på henne. Inte konstigt då hon hade mus-kort kjol. Haha.

Men det nämnvärda är när hon sjöng hans låt Vill du ha sex med mig..... Hon hade gett massa komplimanger innan...

Han verkade gilla låten och gav en lång och varm kram och en kindpuss.... Sen tackade han och sa till Little Jinder att "Vi behöver varandra i våra liv"

hahaha alltså då höll ju hon på att smälta... Hon såg så himla tonårs-kär ut haha.

Fan jag är nog bara avundsjuk för jag tycker Tommy är sååå het. Det är väl samma sak som jag ser som Jinder ser.... Hon är kanske inte alls intresserad utan bara fascineras över han som person och att han är äldre men är kul liksom. Jag gillar honom för han ser snygg och kåt ut. Snäll, rolig, ungdomlig och omhändertagande. Generös och omtänksam.

Har tyckt det såå många år, typ sedan jag var 17 kanske. Jag är 25 idag. Hah

Är det ngn som vet om han är singel?

Någon mer som reagerade som jag att de verkade ha ett gott öga till varandra?

Tommy Nilsson var med i ett avsnitt av Ara snickaren, han bor med en kvinna.

Där var han inte stylad, såg ut som ett gammalt fyllo, fast han har väl varit nykter ett par år nu.
  • Glammig
    marithas skrev 2016-10-22 23:16:14 följande:

Ja, visst är det sexigt. Har klippet på nu och åter igen när hon sunger hemlighet, typ mitten av klippet, så typ blundar han o lutar huvudet lite tllbaka och typ biter sig i läppen. At inte detta kom upp på Expressen efter programmet istället??!
    Kan omöjligt bara vara du och jag som sett det! Haha
    Japp han rös är riktigt grym! Fy FAAAAAAAN vad het han är! Med halsband och allt! Åh herreguuuuuud.
Svar på tråden Flirt mellan Little Jinder o Tommy Nilsson?