• sanna098

    Minna kusiner är faveriserade

    Hej hej !! jag är en tjej på 15 år och jag har lite problem med min farmor och farfar.
    Jag är inget problem barn eller något, samt är jag alltid snäll och trevlig. Men vad som gör mig ledsen är att mina farföräldrar bryr sig inte ett skit om mig. fast dom själv sagt till mig att dom inte tycker dåligt om mig. 

    Allt börjar med att mina föräldrar har det dåligt ekonomiskt ställt. Jag som då jätte gärna ville ta moppe kort har inte råd. Mina morföräldrar lever inte så jag kunde inte be dom om ett litet lån av pengar. Så jag bad om pengar från min farmor och farfar som har pengar som gräs. Men deras svar var då nej som mina föräldrar reagerade starkt på med. 
    Men saken är då att mina kusiner och min faster är också rikliga av pengar. Men då mina kusiner som är till och med yngre än mig har fått svindyra sängar, cyklar, surfplattor och tv apparater av min farmor och farfar. som har gått på mer än 20 tusen lappar. Samt känner jag att de båda älskar dom mer än mig. då den ena kusinen har en lätt diabetes och den andra har börjat sluta äta. Båda dom är bortskämda små bloda tjejer och nej jag har aldrig varit elaka mot dem men dom har varit mot mig flera gånger.GråterTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-10-22 21:48
    skulle jätte gärna vilja veta om någon annan varit med om nått liknande

  • Svar på tråden Minna kusiner är faveriserade
  • Rakad Apa

    Riktigt trist att läsa detta. Det är ett otroligt vidrigt beteende av vuxna när dom favoriserar,orättvisa skär ju i hjärtat. Har dom sagt varför dom sa nej till mopedkort?

    Du borde konfrontera dina farföräldrar och berätta hur du känner, om du inte vågar säga det till dom så skriv ett brev. Dom kanske inte förstår hur sårad du blir.


    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
Svar på tråden Minna kusiner är faveriserade