• lellisen

    Ruvardag tio och INTE gravid......

    Frågar igen..... Har från ruvardag  8 haft brunaktiga flytningar och mensvärk. Tog ett CB digitalt som ska vara så känsliga idag på Ruvardag 10 men tvådagars embryo MEN inte gravid så klart. Kan man ge upp nu? Finns det någon som testat negativt dag tio och sedan plussat???? Eller är det bara att förstå att det är kört....

  • Svar på tråden Ruvardag tio och INTE gravid......
  • Jag är bara jag

    Det innebär om man räknar om 12 dagar efter äl och det är långt ifrån alla som får plus så tidigt. Så ja, du kan vara gravid ändå.

  • lellisen

    Tack för litehopp men känns inte så nu, Som sagt dag tio med ett tvådagars borde väl visa på Digitalt som är så känsliga. Och bruna flytningar o molvärk sen ruvardag 8.. Åhh blir så ledsen!!

  • Jag är bara jag

    Finns inget som heter "borde". Jag hade bara 361 i hcg v.4+5. Om jag kunnat testa tidigare hade det inte synts alls på test. Molvärk och småblödningar kan man ha som gravid. Man ger upp först när mensen kommit rejält.

  • lellisen

    Tack snälla för pepp!!!! Du gör mig glad!!! Även om jag nu är inställd på minus, men lite hopp nu ??

  • lellisen

    Tack snälla!! Har köpt ett nytt CB digitalt idag o tänkte kolla imorgon. Då är jag på dag 11 och som sagt spottings men inte mens än i alla fall. mensvärk till o från

  • lellisen

    Men dessa frågetecken !! Ska vara utropstecken idag ruvardag 11 och jag undrar, ska jag ta mitt sista CB digital nu eller skulle ni vänta en dag till. Ska det inte visa dag 11 OM det skulle vara ngt.? Kram

  • Jag är bara jag

    Jag testar aldrig så jag skulle ju väntat om jag vore du. Inte alls säkert det skulle visa idag heller. Ha lite is! Tungan ute  Jag har aldrig fått veta mina graviditeter förrän långt efter vad som motsvarar BIM. V.6 de senaste 3 gångerna för är man gravid är man ju.

  • lellisen

    Jo jag vet, är sådant hopp o förtvivlan bara!! Vill liksom tasmällen eller njuta lite. Så svårt. Men är inställd på neg då jag som sagt har mensvärk o samma känningar som innan mens hela tiden, sedan ruvardag 8 och bruna flytningar med rosa i ibland( ursäkta info) så känns ju inte så positivt tyvärr.

  • Jag är bara jag

    Det är asjobbigt att ruva! Jag vet efter 9 omgångar. Jag vet också att symptom och hur man mår sällan har nåt med resultatet att göra. Molvärk har jag haft alla graviditeter. Blödning i den här i v.7. Gick bra ändå. Så försök inte tolka in nåt,det går ändå inte. Tummen hålls!

  • Foscio

    Är också på ruvardag 10 idag. Är nästan säker på att det är negativt eftersom jag tror mig känna av mensvärken. Vill dock inte testa i förtid, tänker att jag besparar mig de tråkigt känslorna då...

  • Jag är bara jag
    lellisen skrev 2016-10-24 10:53:30 följande:
    Men frågetecken igen, ska lägga ner min mobil tror jag ????
    Blir alltid frågetecken med mobilen har jag märkt i inlägg. Vi fattar att man inte menar det. Glad
  • lellisen

    Ja idag ökade det röda på sig, inte som mens men snarlika och minus på testet, dag 11 så nu har jag förstått att det är över för oss. Suck.....slutar nu med lutonus är ju ingen ide att fortsätta, den riktiga testdagen är på lördag men man kan ju omöjligt behöva den nu...kan ju inte vara något alls.
    Kram till Er andra som lyckats <3

  • Tindra85

    Jag slutade med lutinusen i våras när jag var gravid när jag började blöda tidigt (typ rd 6-7?) o va helt inställd på negativt, men sen plussade jag ändå några dagar senare o började med lutinusen igen, så fortsätt tills du får en eventuell ordentlig blödning!

    Lycka till!


Svar på tråden Ruvardag tio och INTE gravid......