• smulpaj01

wordfeud - Varför???

Jag gillar att koppla av med att spela wordfeud ibland.
    Men jag stör mig enormt på att så många män raggar. Det är ett SPEL, ingen dejtingsida!
    Fattar inte män detta?
    Igår blev jag kallad idiot av en man för att jag fortsatte spela utan att svara på meddelanden så det vågar jag inte igen.
    Tröttsamt och irriterande!

Är det bättre om jag tar bort bilden på mig?

• Svar på tråden wordfeud - Varför???
  • Tonårsmamman1

Har hänt mig också, men jag har ingen bild. Jag slutar genast spela med någon som kommer med oförskämda kommentarer. 

• smulpaj01
    Tonårsmamman1 skrev 2016-10-23 17:18:48 följande:

Har hänt mig också, men jag har ingen bild. Jag slutar genast spela med någon som kommer med oförskämda kommentarer. 

Gör också så. Men visst är det ett stört beteende?
  • Tonårsmamman1
    smulpaj01 skrev 2016-10-23 17:22:08 följande:
    Gör också så. Men visst är det ett stört beteende?
    Ja visst är det. Undrar om de någonsin får napp?
  • Fjäril kär

Jag har löst det hela med att stänga av random-funktionen och bara spela med folk jag känner. Är ansluten via Facebook och har tillräckligt många vänner som spelar så det räcker med dom.

Det raggas friskt i dom flesta spel (ruzzel,quizkampen osv)

• Virvlande89

Har upplevt samma sak. Jag brukar fråga om de får napp och i så fall hur statistiken ser ut. Hur många procent svarar? Hur många dejter har han fått? Har någon någonsin skickat nakenbilder? Har han kontakt med någon i andra forum efter att ha pratat med dem på wf?

Antingen blir de sura och avslutar spelet, eller så svarar de så gott de kan. De flesta fortsätter raggandet och säger att jag är den enda de kontaktat. Eller hur?!

• Melissenta

Hmm.. Jag spelar med 3-4 pers som jag spelat i flera år med, får aldrig random förfrågningar nu för tiden..

För mitt ex var det ett stort problem, han hatade att jag spelade wf och trodde att jag legat med alla dem ))

• flygrl

Funderat på börja spela Wordfeud men oroat mig lite över det där. Så jävla tröttsamt med män som precis i alla lägen måste styra in på sex och ragga. Jag vill spela & ha kul med det inte tjafsa med desperata män! :/

• Persona

Lägg upp en bild på en kille och byt till manligt nick - problemet löst..

• Themis

Har hänt mig med, vilken jävla galning tror att ett parti wordfeud betyder att jag vill se hans snopp? Skrikandes

(han hade alltså sin snoppbild som personikon, det är faktiskt en form av ofredande tycker jag men jag pallade inte anmäla miffot just då)

Silence is golden. Duct tape is silver. /unknown
Svar på tråden wordfeud - Varför???