Tillbaka flyttad 3-4 veckor på vul
Igår var vi på vul efter att jag fått blodblandade flytningar på pappret när jag kissade. Blev såklart orolig men spädde på lite extra för att jag varit orolig sen början, ville verkligen se att allt såg rätt ut.. 4 h på gynakuten och ett vul som visade hinnsäck men ej något foster. I mina beräkningar så var jag gravid i v 9+1, dessutom ganska säkert uträknat då jag vet vilken min första dag på mensen var. Läkaren sa att det kan vara så att jag är för tidigt gravid så att det ej syns än, alltså v 5 ungefär. Detta är ju 4 v bakåt och det kan i princip inte vara så. (Isåfall har jag plussat före jag blev gravid). Allt annat såg bra ut och vi tog hcg prover som visade bra värden för att va i v 5. Ska mäta dom proverna med nya som görs på tisdag. Ni kan ju fatta hur jag mår! Fyfan! Nån som vart med om något liknande? Vad hände? Jag tror ju på ett missfall i v 5 men jag tycker ändå det är konstigt när jag knappt blödigt, inte haft ont någonstans eller något annat tecken på detta. Vad tror ni?