• Gfjh

    Bara fula killar vill ha mig. För kräsen

    Jag vill så gärna hitta en bra kille igen..

    Jag är 22 år och har en son på 3 år. Jag har varit singel i 3 år nu då sonens pappa tragiskt gick bort innan förlossningen. Jag sörjer och saknar fortfarande honom men känner att jag är så jävla ensam och saknar att ha nån att dela livet med.. Men mitt jävla problem är att jag är så kräsen, är det nån som verkligen vill vara med mig så är han ful enligt mig och inte min smak. Dom som jag tycker är snygga och helt klart min stil, dom vill bara knulla. Vart är alla snygga och bra killar??

    Det är få jag tycker ser bra ut och själv har jag världens dåligaste självförtroende och självkänsla, tycker jag är världens fulaste, så förstår inte varför jag är kräsen med killar!

  • Svar på tråden Bara fula killar vill ha mig. För kräsen
  • Linnis92

    Du kanske ska sluta fokusera på bara deras utseende och se deras personlighet? Kanske gå på en dejt med en snubbe - eller två - och se om ni har något gemensamt intresse eller delar övriga värderingar?

  • Tecum

    De snygga och bra killarna är upptagna, du är inte den enda i världen som vill ha sådana. Så leta efter en bra kille bland de som inte är supersnygga.

Svar på tråden Bara fula killar vill ha mig. För kräsen