• Cookiejar

Vad önskar sig era 11-12 åriga killar?

Önskar idéer till julklappar och presenter. Är svårt i åldern när leksaker inte är intressanta längre...

Tacksam för förslag!

• Svar på tråden Vad önskar sig era 11-12 åriga killar?
  • Holma

Tv spel , dataspel , kläder , badhuskort, mobil , ny taklampa , skor , keps o pengar står på vår 12 årings lista

• Jeska

Ett mini kylskåp där han kan kyla ner sin läsk önskar sig min son. ( det får plats 1 burk i den) men finns även större om man nu vill ha det.

• Sisisisi

Min 11-åring önskar sig även han ett minikylskåp :) Sen nya tv-spelskonsoller, iPhone 7, Applewatch, kläder, hörlurar, powerbank, 2-meters laddningssladd till mobil/paddan, pengar, nån dyr mössa, skor. Han har börjat intressera sig för märkeskläder typ Dope och vill väldigt gärna ha en sån hoodie.

Keep your child rear facing for as long as possible!
  • orkidi
    Min son är 13 år och har de senaste två åren önskat sig pengar lr presentkort, han har även önskat sig hydrokopter med kamera på och en actionkamera.
  • Cookiejar

Vilka märken på keps?

Märke på kläder? Skor?

Mössa?

Vilka roliga idéer!

• Gladskit

Vilken bra tråd!
    Jag har en son som går i fyran och det är svårt med presenter och julklappar här med. Det är sällan det finns något konkret!

Nu till jul önskar han sig FIFA17 (till PS4) och sen är det bara pengar eller presentkort på bio  och GameStop.

Han har själv bestämt sig för att spara ihop till en airboard (eller vad det heter) till våren. Så det lägger vi oss inte i, det ska bli kul att se om han kan lösa det själv. Det lär man sig  mycket på

Sen brukar det alltid bli lite kläder, ett par böcker och lite sånt som vi ordnar som han inte direkt önskar sig.

• Gladskit

Jag glömde skriva det men det där med minikylskåp var kul, den kanske vi lånar!!

• Kattengustav238

Hej är själv 12 år och vill gärna dela med mig av min önskelista till jul!

Kläder behöver jag inte önska mig får ändå endel av släkt

Min önske lista:

Guinnes rekord bok 2k17

Pengar till en ev MacBook air

Presentkort/pengar

Spelet:no mans sky eller battlefield(det nya)

Action kamera eller ev game capture elgato hd60( det är en pryl som man filmar när man spelar spel och som man sedan kan lägga upp på tex youtube eller twitch)

Sedan typ en trisslott eller liknande.

Hoppas det var till hjälp!

• Holma
    Kattengustav238 skrev 2016-10-28 21:38:55 följande:

Hej är själv 12 år och vill gärna dela med mig av min önskelista till jul!

Kläder behöver jag inte önska mig får ändå endel av släkt

Min önske lista:

Guinnes rekord bok 2k17

Pengar till en ev MacBook air

Presentkort/pengar

Spelet:no mans sky eller battlefield(det nya)

Action kamera eller ev game capture elgato hd60( det är en pryl som man filmar när man spelar spel och som man sedan kan lägga upp på tex youtube eller twitch)

Sedan typ en trisslott eller liknande.

Hoppas det var till hjälp!

Trisslotter kan du ju ta bort för det är 18 år på dom
  • Holma
    Kattengustav238 skrev 2016-10-28 21:50:27 följande:

Eee att köpa men inte att skrapa?

Nån annan får inte köpa o ge till nån under 18 heller
  • Cookiejar

Tack, Kattengustav238

Mycket bra!!!

Några särskilda klädmärken som du uppskattar mer än andra?

• Gladskit

Hej!
    No mans sky spelar min son som går i fyran och det tycker han är rätt kul. Men det är svårt och en del snabb kommunikation som han inte hinner med att läsa så jag eller hans pappa måste alltid vara med.
    Kul att läsa din önskelista

Svar på tråden Vad önskar sig era 11-12 åriga killar?