Tack snälla för svar!
Jag har alla symptom.. mår illa, ont i brösten, sjukligt trött osv..
Vi har en underbar son efter ivf, innan dess hade jag 3 mf, alla tidiga. Tog lång tid att bli gravid och gjorde då en fertilitetsutredning, då fick vi veta att jag har pcos, efter en äggledarspolning så kom dom fram till att jag hade en trängning i ena äggledaren, då bestämdes att vi skulle göra ivf.
Sagt och gjort, tog sig på första försöket och ut kom en son som blev 3 år i söndags.
Efter honom så blev jag gravid och fick ett tidigt mf, 7 månader senare återigen ett mf, 6 månader senare ett missfall till och nu senast i slutet på juni ett utomkveds, hör och häpna på min "fina" äggledare, den brast pga sjukhusslarv och är bortopererad.
Läkaren idag förklarade att hcg stigit som normalt, men att det även gör det vid ofostriga graviditeter.. Hon sa att vi kollar igen om en vecka, är det fortfarande tomt så avbryter vi.. känner mig lurad, och vill bara veta!! Frustrerande som fan...
Äter trombyl denna gång som jag fick utskrivet för att "testa" men mitt problem verkar ju snarare vara att dessa små celler inte vill hänga kvar och dela sig som dom ska.. Ska i alla fall begära en mf utredning när detta är över.
Tack för solskenshistorien, så underbart!
Lycka till ni andra som kämpar!