Vad har du inte plats med hemma?
Vi vill vara ett förvaringsföretag men med större servicefokus.Istället för att du sätter dig i bilen och åker ut till förrådet så kommer vi hem till dig och hämtar grejerna. Samma sak när du behöver få något hemkört. Inget bök och stök helt enkelt och mer tid åt sånt du egentligen vill göra. Vi hämtar och lämnar allt från flyttkartonger till cyklar och möbler. Utöver detta tar vi ett foto på varje pryl så att du enkelt kan logga in och titta på vad som är lagrat hos oss och beställa hem det du behöver.
Jag har utgått mycket från min egen familj och tankar kring förvaring. Till exempel att det skulle vara skönt att inte ha vinterkläderna i garderoben den tiden på året de inte används, och få iväg så mycket som möjlig som inte används i lägenheten för att få mer utrymme att leva på hemma.
Jag tycker man lär sig extremt mycket om hur man kan anpassa sin produkt genom att prata med andra föräldrar och kunder. Därför tänkte jag höra vad ni har för tankar kring förvaring? Vad känns viktigt om ni skulle använda en tjänst som denna? Är det något speciellt du har behov av att förvara på annan plats?
Stort tack på förhand!
Med vänliga hälsningar,
Niklas