• findusen

Symptom lista!

Häng på alla!

Äl runt 18/10 samlag 17/10, BIM 30/10

Bim-4 idag

mage

[x] Vita flytningar

[X] Genomskinliga flytningar

[] Bruna flytningar

[X] Huvudvärk (bara lite en kort stund)

[] ]IllamåendIllamåendech går)

[x] Hunger

[] Ingen matlust

[] Svettningar

[] Glad

[X] Deppig/ledsen

[X] Humörsvängningar

[] Molvärk (vet inte vad det är?)

[] Förändrar färg i underlivet

[x] Ömma/känsliga bröstvårtor (brösten, inte specifikt vårtorna)

[] Stickningar/hugg i livmodern

[] Nidblödning

[] Nästäppa

[] Gasig i magen

[x] Dålig i magen

[] Hård i magen

[] Bubblar i magen (Ibland)

[x] Sugen på något

[X] Finnar

[x] Kissnödig

[x] Trött (lite)

[] Hög temp (Vet ej - tempar inte)

[] Ont i ryggslutet

[] Strålningar/ilningar mot ljumsken

[] Metallsmak i munnen

[] Större bröst

[] Ont vid sex (inte testat den äl)

[X] Yrsel (kommer och går)

[x] Fryser (kommer och går men är ju höst?)

[X] halsbränna (haft idag, bim 5)

[] Sjukdomskänsla

[X] Synliga ådror på brösten

[] Törstig

[X] Drömt att du plussat (drömde faktiskt att jag fick veta att jag var gravid inatt, inte specifikt+ men gravid)

hellre äta gröt tillsammans än oxfile ensam
  • Svar på tråden Symptom lista!
  • Uns

Hej!

Bim-7 idag, blir galen, vad fan gör man för att tiden ska gå fortare, så otålig.

Blir väl 8 försöket från detta hushåll ikl denna månad, tidigare månader har jag definitivt varit skenis, molvärk, svullen mage, ömma bröst, ja you name it..

Man läser andras trådar och tycker sig ha samma symtom som dom som plussat, men icke då!

Det som dock skiljer sig denna månad från dom andra är att jag har inga symtom alls samt mina flytningar, är vita, inte äggvite-typen utan klarvita och sega om dom inte hamnat på pappret.. ursäkta mig haha.. vet ej hur jag ska förklara.

Har också känt mig magsjuk vid två tillfällen, liksom "tom i magen, som hungerkänsla men mår ändå illa", Kan helt klart vara inbillning, för det är för tidigt?

• Carambolan

Allt det där som du kryssat i brukar jag också känna. Även när jag inte är gravid. Speciellt det där symptomet "sugen på nåt".

• Lilla Gs mamma
    Carambolan skrev 2016-10-26 20:17:16 följande:

Allt det där som du kryssat i brukar jag också känna. Även när jag inte är gravid. Speciellt det där symptomet "sugen på nåt".

Samma här tyvärr... Jag har alltid samma symptom oavsett om det är PMS eller graviditet.

Enda tipset jag har är att vänta till BIM och sedan testa om mensen inte kommit. Så enkelt, men så svårt när man hoppas.
  • findusen
    Lilla Gs mamma skrev 2016-10-26 20:20:43 följande:

Samma här tyvärr... Jag har alltid samma symptom oavsett om det är PMS eller graviditet.

Enda tipset jag har är att vänta till BIM och sedan testa om mensen inte kommit. Så enkelt, men så svårt när man hoppas.

Ja jag håller med! Så svårt men så lätt. Vet att det är likt pms, men halsbränna och prickad äl är det som gör nyfiken ;) för skojs skull tog jag äl tester senaste dagarna, svaga streck på de haha.. men de är ju inte gravtest så lägger iallafall inte för mycket vikt på de..

Lääängtar till söndag men vill bara veta idag. Inatt drömde jag ävenatt jag var gravidmen det kan ju ha varit pga önskan , fast hoppfull blir man :)
  • findusen
    Uns skrev 2016-10-26 20:13:38 följande:

Hej!

Bim-7 idag, blir galen, vad fan gör man för att tiden ska gå fortare, så otålig.

Blir väl 8 försöket från detta hushåll ikl denna månad, tidigare månader har jag definitivt varit skenis, molvärk, svullen mage, ömma bröst, ja you name it..

Man läser andras trådar och tycker sig ha samma symtom som dom som plussat, men icke då!

Det som dock skiljer sig denna månad från dom andra är att jag har inga symtom alls samt mina flytningar, är vita, inte äggvite-typen utan klarvita och sega om dom inte hamnat på pappret.. ursäkta mig haha.. vet ej hur jag ska förklara.

Har också känt mig magsjuk vid två tillfällen, liksom "tom i magen, som hungerkänsla men mår ändå illa", Kan helt klart vara inbillning, för det är för tidigt?

Ja, det är svårt att veta. Kan mycket väl vara inbillning och mycketväl plus också... Man väntar, väntaaar och så väntar man lite till. Nog det som ställer till de - man måste nog hålla sig sysselsatt? :) Vad har du för hobbies?
  • Uns

Ja precis :)

Nä jobbar morgon till kväll, det är min hobby, månaderna bara flyger förbi men just dessa 14 dagar känns alltid som en evighet ????

• findusen
    Uns skrev 2016-10-26 20:46:50 följande:

Ja precis :)

Nä jobbar morgon till kväll, det är min hobby, månaderna bara flyger förbi men just dessa 14 dagar känns alltid som en evighet ????

Jaha haha det låter ju härligt! Skulle gärna vilja ha mitt jobb som hobby... Vad jobbar du med om man får fråga?
  • Lilla Gs mamma
    Uns skrev 2016-10-26 21:07:14 följande:

Lastbilschaufför :)

Ha! Det var mitt drömyrke när jag var liten! Alla andra ville bli hockeyproffs, polis eller filmstjärna - jag ville köra lastbil!
  • Maian

Hänger på här :)!

Äl runt 24/10

Sex 21-22-23-24/10

BIM 8/11

Bim12 idag

[x] uppblåst mage

[x] Vita flytningar

[X] Genomskinliga flytningar

[] Bruna flytningar

[]Huvudvärk

[x]Illamående

[x] Hunger

[] Ingen matlust

[] Svettningar

[] Glad

[X] Deppig/ledsen

[X] Humörsvängningar

[x] Molvär - haft sen BIM

[] Förändrar färg i underlivet

[x] Ömma/känsliga bröstvårtor\bröst - ytterst lite

[] Stickningar/hugg i livmodern

[x]Nidblödning - tveksam , haft 2 pytteblödningar som ett knappnålshuvud, en BIM4 och en BIM 7 lite sent för o vara nid?,

[] Nästäppa

[x]Gasig i magen

[]Dålig i magen

[] Hård i magen

[x]Bubblar i magen (väldigt mycket bim --> Bim7

[x] Sugen på något- konstant men vet aldrig vad

[]Finnar

[x] Kissnödig

[x] Trött (lite)

[] Hög temp (Vet ej - tempar inte)

[] Ont i ryggslutet

[] Strålningar/ilningar mot ljumsken

[] Metallsmak i munnen

[] Större bröst

[x]Ont vid sex - BIM5 ont om han kom långt in, BIM7 inte lika ont

[]Yrsel

[x] Fryser

[X] halsbränna (lite till o från mest på mornarna)

[] Sjukdomskänsla

[]Synliga ådror på brösten

[x]Törstig

[X] Drömt att du plussat

Dock negativt på test .. vad tror ni ? Skengravid ? Låg hormonad? Missfall? :(

Vill ju bara ha mitt + ,

Svar på tråden Symptom lista!