• elin92

Hjälp! BIM+3 och bruna flytningar

Hej!

Jag håller på att bli galen på mig själv, jag hade BIM 24 oktober, tog ett test 25 på kvällen för jag kunde inte hålla mig men det såg negativt ut. Ingen mens har dykt upp än. Dock började jag ana bruna flytningar igår så satte en binda imorse då jag trodde mensen skulle komma men nu under dagen så har det blivit en liten strimma med ljus bruna flytningar. Vad tror ni? Kommer mensen eller inte? Har någon haft samma och varit gravid? :)

• Svar på tråden Hjälp! BIM+3 och bruna flytningar
  • anna7607

Så hade jag min förra graviditet. Bruna i fem dagar positivt bim+5. Negativt bim+2.

• elin92

Åh, spännande! Då kanske det är något trots allt. Hade du rikligt med flytningar eller var det mindre?

• elin92
    anna7607 skrev 2016-10-27 16:45:12 följande:

Så hade jag min förra graviditet. Bruna i fem dagar positivt bim+5. Negativt bim+2.

Åh, spännande! Då kanske det är något trots allt. Hade du rikligt med flytningar eller var det mindre?
  • anna7607

Det va hyfsat med brun blödning. Binda inte trosskydd. hheller tummarna för dig

• Elisabeth24

Jag är i samma sits som dig i detta nu. Har dock inte gått över bim, men har fått bruna flytningar sen igår. Trodde det var mensen men ingen mens har dykt upp än.

• elin92
    Elisabeth24 skrev 2016-10-27 22:48:14 följande:

Jag är i samma sits som dig i detta nu. Har dock inte gått över bim, men har fått bruna flytningar sen igår. Trodde det var mensen men ingen mens har dykt upp än.

Min mens dök upp på kvällen samma dag som jag skrev detta inlägg. Håller tummarna för dig :)
Svar på tråden Hjälp! BIM+3 och bruna flytningar