Oförberedd, cellprovet var fruktansvärt
Jag förstår ingenting! Igår gjorde jag ett cellprov för första gången och blev så uppskakad efteråt.
Jag gick dit med ingen oro alls då jag gjort flera klamydiatest som yngre utan att tycka det är konstigt. Jag har fött två barn och tyckt det var ganska ok. Jag har tatueringar som inte kändes ett dugg. Men detta var fruktansvärt.
Slappnade ändå av en del men när hon tog provet gjorde det så ont att jag trodde jag skulle svimma av. Började nästan gråta och bad om att få slippa. Betedde mig så löjligt men blev så jäkla rädd. Vet inte om det berodde på att hon började utan att berätta vad hon gjorde? Är van vid att BM berättar lite lugnt att "nu gör jag detta" osv. Men hon bara började utan att jag "var med". Kanske är en bra taktik på andra, jag vet inte?
Hon var ju en jättetrevlig och rar kvinna i övrigt och jag tyckte hon var jättesnäll och trygg annars.
Efteråt höll jag på att kräkas. Blödde en del och BM sa att provet kanske inte blir giltigt. Tänk om jag får göra om det:( I en timme efteråt fick jag sitta i bilen och andas och försöka att inte börja gråta. Var så yr och illamående. Än idag är jag skakig när jag tänker på händelsen.
Vad händer?! Ett enkelt cellprov som ALLA verkar klara av hur enkelt som helst?!?!
Är så deppig över hur mesig jag är :/ och livrädd för att göra det igen :(
Blev sexuellt utnyttjad som väldigt ung tonåring, vet inte om det är de som spökar men man tycker ju man borde kommit över det..
Hur ska jag göra inför nästa undersökning? Är gråtfärdig och ångestfylld av tanken.. hatar mig själv just nu..