• ArreS

    Högskoleprovs resultat

    Nu var provet över! Tänkte att det va på sin plats kanske med en tråd för de som skrivit provet också och vill prata om hur det gick med det!! Jag kände mig lite missnöjd, men efter att ha jämfört mitt oranga papper med hpakademin.se/facit-hogskoleprovet/ så verkar det som jag hade massa rätt ändå! Det kanske inte stämmer till 110 procent men ger nog ett bra hum om vad jag fick ;D 

  • Svar på tråden Högskoleprovs resultat
  • Sannaelinore

    Oooooh tack för länken! Första gången jag gjorde provet och har inte läst matte på tio år (och då enbart matte a...), men borde iaf få 1,0 baserat på detta, kanske mer baserat på att sista kolumnen inte verkade stämma för mig (eller så hade jag alla fel, hehe). Inte jättebra för vissa kanske men bättre än vad jag hoppats på. Vad tror du att du fick?

  • ArreS

    Bra jobbat! Tror jag fick 1.25, men vi får se sen. Känns som en bra start i alla fall, vet nog lite bättre nu vad jag ska tänka på inför nästa gång. Kul att du gick glädje av facitet precis som jag :D De har en blogg också verkar det som där man kan få svar på frågor också, tror länken var hpakademin.se/hogskoleprovet-2016-fragor-och-svar/print/! Ha en bra kväll hörru, ska ta och sova nu!

  • Freddyy

    Fattar inte hur dom på den där hpakademin lyckas, för enlit UHR:s facit så hade de alla rätt förutom på den dom bytte!! Ska lätt använda deras live facit nästa gång jag skriver provet, tycker det är fett synd om dom som väntar flera dagar ändå hpakademin.se/facit-hogskoleprovet/. Kanske är värt att köpa deras webbkurs medan de har ett erbjudande? Så kanske man kan skriva 2.0 nästa gång :PP

Svar på tråden Högskoleprovs resultat