• Anonym (M)

    Hur hittar jag lesbiska tjejer?

    Hej, har nu kommit till insikt med att jag vill testa experimentera med en tjej bara för en gång. Har kille och är jättenöjd med honom men vill testa experimentera med en tjej en gång vilket killen är ok med. Men hur går jag tillväga? Var hittar jag någon som är villig att göra detta med mig? Osv... Snälla hjälp mig. Ge tips och råd på olika tillväga gång sätt. Tack på förhand.

  • Svar på tråden Hur hittar jag lesbiska tjejer?
  • Anonym (Anna)

    Är gay själv , finns följande sidor:

    Qruiser.se Sveriges största gaycommunity

    På Facebook finns: gaynessinsweden och gayofsweden

  • Anonym (Jag vill också!!)

    Jag vill också!! Hur gammal är du trådstartaren?!

  • Anonym (hetero)

    Varför måste hon nödvändigtvis vara lesbisk? Går det inte lika bra med någon bisexuell kvinna? Den sistnämnda kategorin finns det ju hur många som helst av, åtminstone varannan kvinna är smyg-bi.

  • elyse

    Gay-tjejer brukar inte vara så jättetända på experimentella tjejer med pojkvän. En tjej i samma situation kanske skulle passa bättre? Men qruiser är ju en bra början.

  • Anonym (Tjej25)

    Har precis samma tankar, men har faktiskt inte pratat så mycket om dom med min sambo.

  • Lollanliten

    Jag är 17, samy och tjejen måste inte vara verken lesbisk eller vi men kanske underlättar så att stämningen inte blir helt awkward. Min kille är helt med på de och har gett mig frikort då han tidigare har experimenterat med en kille

  • Anonym (hetero)
    Lollanliten skrev 2016-11-30 13:04:03 följande:

    Jag är 17, samy och tjejen måste inte vara verken lesbisk eller vi men kanske underlättar så att stämningen inte blir helt awkward. Min kille är helt med på de och har gett mig frikort då han tidigare har experimenterat med en kille


    Kommer killen vara med på ett hörn? Eller kolla? Kanske därför han gett dig frikort.
  • Lollanliten

    Nej killen kommer över huvud taget inte vara där men han vill gärna att jag testar då han själv gjort de och råder mig att också göra de

  • Anonym (Jag vill också!!)
    elimo skrev 2016-12-29 10:20:05 följande:

    Jag skulle också vilja testa


    Hur gammal är du då
  • Anonym (Typ)

    Har alltid velat prova blivit tagen av en tjej med strapon o med fiqngrar. Men vill inte tillfredsställa henne låter kanske egoistiskt men just därför vet jag att jag nog aldrig kommer va med En tjej. Och är en tjej på 29 år

  • elimo
    Anonym (Jag vill också!!) skrev 2016-12-29 15:33:04 följande:

    Hur gammal är du då


    Jag är 30
  • Anonym (sugen)

    Hej! Vad vill du testa?

    Jag är villig att ställa upp.

    Varit med en tjej innan det är faktiskt helt magiskt så underbart skönt..

    Slicka och gnida sig mot varandra var riktigt skönt.

    Någon intresserad.?

    Är dock gravid nu men lika kåt som vanligt, brukar ligga och mysa med mig själv på dagarna det är så skönt i lugn och ro.

    Hör av er tjejer

  • Haskel

    Jag kan inte låta bli att skratta när jag läser den här tråden.
    Det gnälls över killar/män som kan tänka sig ha sex med vilken tjej/kvinna som helst.

    Här tycks inte heller kraven vara större, än att det är en villig tjej/kvinna.

Svar på tråden Hur hittar jag lesbiska tjejer?