• Anonym (Stig in)

Rida på "huk"

När min fru rider mig så gör hon det sittandes på huk. Alltså inte sittandes på knä gränslandes mig utan på huk och med händerna som stöd mot mitt bröst. Det enda (förutom händerna) som rör vid mig är alltså hennes fitta som krama kuken och "hylsar" den upp och ner. Jag skulle ju tro att det borde vara tyngre för henne rent fysiskt att rida mig så men hon säger att det känns mer för henne då.

Någon annan kvinna som föredrar samma ridteknik?

• Svar på tråden Rida på "huk"
  • Anonym (J)

Vet inte riktigt vad som ska diskuteras men mitt ex red så ibland. Lite som omväxling.

Ganska skönt faktiskt och man kan hjälpa till lite med händerna på tjejens rumpa. Nice!

• Anonym (J)

Men vi testade alla möjliga ställningar.

Min nuvarande är mkt tråkigare. Det finns tre! Missionären, rida och bakifrån. That's It!

• YesMaster

Det som är skönare med det är att man kan sära mer, vet inte hur andra är men ju mer jag särar destå mer skönt är det rent psykiskt. Det är även lättare att utföra själva penetrationen så, eller vad man ska säga. Kommer upp högre så man rider hela skaftet så att säga :)

• Anonym (Oväntat)

Ett ex till mig ville vända på sig i den ställningen, med ryggen mot mig. Typ som i en porrfilm där kameran ser mycket men mannen inget. Men jag tyckte det blev sjukt upphetsande för det blev en balansakt där hon inte kunde göra så mycket mer än att hålla balansen och jag pumpade på underifrån. Så jag kom rätt fort

• YesMaster
    Anonym (Oväntat) skrev 2016-10-31 18:54:38 följande:

Ett ex till mig ville vända på sig i den ställningen, med ryggen mot mig. Typ som i en porrfilm där kameran ser mycket men mannen inget. Men jag tyckte det blev sjukt upphetsande för det blev en balansakt där hon inte kunde göra så mycket mer än att hålla balansen och jag pumpade på underifrån. Så jag kom rätt fort

Den är go den med, men åt det hållet blir inte g-punkten stimulerad samtidigt så den är lite annorlunda. Men jag vänder oftast på mig ändå för killen gillar min rumpa ;)

Att sen lägga sig ner är störtskönt! Så man kör en backwards doggie liggandes (eller nåt)
  • Anonym (Oväntat)
    YesMaster skrev 2016-10-31 19:27:15 följande:

Den är go den med, men åt det hållet blir inte g-punkten stimulerad samtidigt så den är lite annorlunda. Men jag vänder oftast på mig ändå för killen gillar min rumpa ;)

Att sen lägga sig ner är störtskönt! Så man kör en backwards doggie liggandes (eller nåt)

Ja det var något sådant jag menade. Halvlåg med händerna eller armbågarna som stöd bakom sig. En spegel framför hade varit läckert. Jag trodde sådana ställningar kräver en välhängd man men det gick jättebra med min lille veke
Svar på tråden Rida på "huk"