• Anonym (Partyflirten)

Ni som är flirtiga ;)

Jag blir ganska flirtig när jag är på fest och dricker alkohol. Har aldrig kysst, hånglat eller legat med någon annan så det är inte på den nivån men jag gillar uppmärksamheten...känner mig "på topp".

Ni likasinnade, hur reagerar er maka/make/sambo på ert beteende? Hur länge har ni levt tillsammans?

• Svar på tråden Ni som är flirtiga ;)
  • Anonym (Jonas)

Respektlöst beteende, min tjej höll på så och jag dumpade henne. 

• Anonym (Partyflirten)

Tack då vet jag hur du som partner reagerade :) Hur länge var ni tillsammans?

• Anonym (Jonas)
    Anonym (Partyflirten) skrev 2016-10-31 16:53:03 följande:
    Tack då vet jag hur du som partner reagerade :) Hur länge var ni tillsammans?
    Vi dejtade ca 4 månader, sedan blev det mer seriöst och när jag märkte hur hon flirtade så sa jag till, att det inte var schysst.

Hennes reaktion var bara att hon "blev" så när hon drack.
  • Anonym (Partyflirten)

Ja, vi som "blir så" när vi dricker har bara ett val och det är att låta bli att dricka i sådana miljöer. Det är inte ett aktivt val just där och då på festen, då är det redan för sent.

• Anonym (Love)

Jag var extremt charmig och flirtig tills jag sprang på en man som kom att bli min livs kärlek. Flirtar inte med någon överhuvudtaget numera. Finns ju ingen anledning längre. All uppmärksamhet som jag sökte får jag nu från min käresta!

• Anonym (Partyflirten)

Vad härligt, grattis!

• K grrl

Får höra att jag är flörtig och charmig, men jag är det inte medvetet, jag pratar ju bara med folk. Min man vill inte ha mig annorlunda i alla fall.

• Anonym (Cissi)

Både jag och min sambo kan vara ganska "flirtiga" när vi är ute, men ingen av oss gör mer än flirtar lite oskyldigt och ingen av oss tar illa upp av att den andra gör det. Jag flirtar inte för att flirta, utan för att vara social, trevlig och uppmärksam på den jag pratar med. Jag beter mig likadant när han är med som när han inte är det.

Mitt motto är att så länge man gör samma sak med den andre med (dvs man står för det man gör) som när man är ensam, och den andre inte tar illa upp, så skadar det ingen att ha lite kul

• Anonym (Cissi)

...har varit tillsammans i sju år glömde jag skriva!

• Anonym (Partyflirten)
    K grrl skrev 2016-10-31 19:30:07 följande:

Får höra att jag är flörtig och charmig, men jag är det inte medvetet, jag pratar ju bara med folk. Min man vill inte ha mig annorlunda i alla fall.

Precis, jag gör det inte heller medvetet, är bara så. Men nu har min man börjat prata om hur han känt kring detta i alla år och han kan inte förstå hur jag tänker. Han är helt annorlunda och skulle aldrig bli flirtig. Vi har varit tillsammans i över 18 år så han har några gånger att älta nu när proppen lossnat.
  • Anonym (Partyflirten)
    Anonym (Cissi) skrev 2016-10-31 20:14:12 följande:

Både jag och min sambo kan vara ganska "flirtiga" när vi är ute, men ingen av oss gör mer än flirtar lite oskyldigt och ingen av oss tar illa upp av att den andra gör det. Jag flirtar inte för att flirta, utan för att vara social, trevlig och uppmärksam på den jag pratar med. Jag beter mig likadant när han är med som när han inte är det.

Mitt motto är att så länge man gör samma sak med den andre med (dvs man står för det man gör) som när man är ensam, och den andre inte tar illa upp, så skadar det ingen att ha lite kul

Vad skönt att ni är lika båda två, det underlättar nog en hel del. Min man är som sagt motsatsen och är (har blivit) väldigt svartsjuk.

Fortsätt ha kul ????
  • Anonym (Partyflirten)
    Anonym (Partyflirten) skrev 2016-11-01 06:44:00 följande:

Vad skönt att ni är lika båda två, det underlättar nog en hel del. Min man är som sagt motsatsen och är (har blivit) väldigt svartsjuk.

Fortsätt ha kul ????

Fortsätt ha kul :) skulle det vara...min smiley blev???? I stället :)
  • Anonym (Ha kul)

Jag och min sambo brukar flirta flitigt när vi är ute och roar oss.
    Det händer även 2-3 ggr om året då vi har hångelfritt, dvs säga vi får hångla lite grand med vem vi vill Skrattande
    Hångelfritt gäller bara efter överrenskommelse och att vi är på samma ställe.
    Dette ger en egoboost som vi tycker stärker vårt förhållandeSkrattande
    Viktigt är att man är 100% ärliga mot varandra och aldrig försöka dölja eller glida lite på sanningen om vad/vem och hur mycket man har flirtat eller hånglat med någon.
    Nu är vi ju lite swingers light... Har ju hänt att detta har slutat med både 3 och 4-kant.Tyst

• Anonym (Partyflirten)
    Anonym (Ha kul) skrev 2016-11-01 07:10:26 följande:

Jag och min sambo brukar flirta flitigt när vi är ute och roar oss.

Det händer även 2-3 ggr om året då vi har hångelfritt, dvs säga vi får hångla lite grand med vem vi vill 

Hångelfritt gäller bara efter överrenskommelse och att vi är på samma ställe.

Dette ger en egoboost som vi tycker stärker vårt förhållande

Viktigt är att man är 100% ärliga mot varandra och aldrig försöka dölja eller glida lite på sanningen om vad/vem och hur mycket man har flirtat eller hånglat med någon.

Nu är vi ju lite swingers light... Har ju hänt att detta har slutat med både 3 och 4-kant.

Härligt liberalt när båda är med på det :) Skulle inte fungera i vårt förhållande. 3-kant kanske om tredje parten är kvinna inte annars.
Svar på tråden Ni som är flirtiga ;)