• Bimbomlum345

Vi som är i bim+5 eller mer men får neg gravidtest

Hej. Jag undra om nån skulle vilja följa denna spännande resa ? Jag är 22 år gammal och försöker få mitt första barn. Jag är på bim +5 och inge mens har testa mig på bim+2 / +3 men fick neg. Sen dess har jag inte vågat testa mig mer.

Innan mens brukar jag alltid ha sån värk å både bröst och mage men denna gång inget.

Det ända som har ändras är att jag är en slags mensvärk de hugger å sticker å trycker liksom i magen ? Jag kissar mycket mer än vanligt ibland kan det bara gå 10 min i mellan. Jag har vattniga flyttningar även vita lite tjocka är dom. Det känns som mensen ska komma hela tiden men det är dessa flytningar som rinner. Jag är mer känslig och mitt humör svajar och jag är hungrig jämt. Så jag undrar är det nån som är där jag är? Finns det nån som kan ge mig hopp? Vill verkligen ha ett plus <3

• Svar på tråden Vi som är i bim+5 eller mer men får neg gravidtest
  • Riktigragger

Hej!

När jag väntade sonen kände jag ingenting,var mest trött men skyllde på att jag just börjat med en medicin. Hade då kämpat i drygt 2,5 år utan resultat. På min mans initiativ gjorde jag ett test 7 dagar efter bim. Något chockad blev vi när stickan visade plus.

Nu har vi just börjat med syskonförsök. Hade en typ av mens i helgen men känns i kroppen att det var något skumt med den..

Lycka till!

• Littlebird

Är bim+ 8 men fortfarande negativt (testade igår). Har dock jätte mycket vita flytningar som nu mer är (vattniga) än en liten klick.

Jag har haft som lite värk men inte mycket i tjejmagen och när jag skulle ha mens hade jag jätte ont men ingen mens.

Men de kan ta upp till 14 dagar innan det syns då det tar olika tid för kroppen att producera hcg så stickan ger utslag.

Men jag håller tummarna både för dig och mig ! :)

• Målarsasah

Jag hoppar gärna in här också!

jag är 24 år och är inne på 4e försöket med första barnet. Har regelbunden mens på ca 32 dagar +/- 1dag. Har inte varit mer än 2 dagar sen på 2 år vilket chockar mig nu när jag är på bim+6 idag. Har haft negativa test( senast idag). Har en mensverks liknande känsla mest hela tiden och har haft de till och från i ca 2 veckor, och har ökade flytningar! För övrigt tycker jag mig ej känna något annat annorlunda, förutom extrem trötthet men tror de är pga väderförändringarna.

Blir bara så trött på kroppen just nu, undrar ju varför den ska strula nu för första gången på 2 år när man har koll på allt som har med cykeln att göra, bara för att rubba allt.

• Bimbomlum345

Littlebird. Ja precis vi får bara vänta. Jag har inte vågat testa mig än är på bim+8 imorgon men tänkte att jag skulle testa mig efter helgen om ej mensen har kommit. Men den verkar vara borta har fortfarande bara massa flytningar.. men ja jag håller tummarna för dig å mig hoppas vi får vårat plus ????

Målarsasah- men fy vad drygt skulle få något fel! Men jag hoppas att du får ett plus :D annars tycker jag vår mens kan komma så man kan försöka igen!

• Målarsasah
    Bimbomlum345 skrev 2016-11-03 20:08:32 följande:

Littlebird. Ja precis vi får bara vänta. Jag har inte vågat testa mig än är på bim+8 imorgon men tänkte att jag skulle testa mig efter helgen om ej mensen har kommit. Men den verkar vara borta har fortfarande bara massa flytningar.. men ja jag håller tummarna för dig å mig hoppas vi får vårat plus ????

Målarsasah- men fy vad drygt skulle få något fel! Men jag hoppas att du får ett plus :D annars tycker jag vår mens kan komma så man kan försöka igen!

Jag fick min mens idag vid lunch på bim+7!

Är dock lättad då jag bara fick negativa test och trött på att min kropp inte verkade fungera denna månad. Håller tummarna för nästa månad istället :)
  • Vilja95

Hej, jag har samma bekymmer, är ganska så säker på att jag hade äl den 15, det började stegra glömde sen ta test och tog inte förens dagen efter och då hade den gått ner igen.. hade väldigt mycket äl flytningar också och känningar!
    Hur som, är på bim + 4 idag, ingen mens, ingen känning och negativa tester.. blir frustrerad, vill inget annat än att bli gravid och så gör kroppen så här mot en..

• Riktigragger

Har gått och blivit förkyld. Var i handlade med min syster och trodde mina bröst skulle sprängas. Gick och höll om dem för de ilade och gjorde ont. Värken i magen är kvar plus all värk i ryggen, testar på lördag morgon då maken är hemma. Kan meddela att det är ganska.svårt att ta ett test med en 11 månaders kille som hinner vara överallt under tiden

• Littlebird
    Målarsasah skrev 2016-11-03 20:12:40 följande:

Är dock lättad då jag bara fick negativa test och trött på att min kropp inte verkade fungera denna månad. Håller tummarna för nästa månad istället :)

Ja jag är bim 9 eller 10 men jag har fortfarande negativt. Men tänkte ge det till bim 14 och annars så lurade kroppen mig bara :). Men vi får hålla tummarna :)
  • Littlebird
    Littlebird skrev 2016-11-05 20:08:06 följande:

Ja jag är bim 9 eller 10 men jag har fortfarande negativt. Men tänkte ge det till bim 14 och annars så lurade kroppen mig bara :). Men vi får hålla tummarna :)

Målarsasah skrev 2016-11-03 20:12:40 följande:

Förlåt råkade citera fel !!
Svar på tråden Vi som är i bim+5 eller mer men får neg gravidtest