• Lättstånd

Snart 30, förhållande, men får väldigt lätt erektion!

Läser mycket om yngre killar som lätt får erektion, eller om något "äldre" killar som har samma problem, men t.ex. För att dom inte har kommit igång med sexlivet ännu.

Jag känner att jag har problemet att jag fortfarande får erektion alldeles för lätt.

Skall nämnas att jag är gift med totalt snart 11år tillsammans, har barn och sexliv utan problem, men fortfarande så får jag erektion så snart frun tar på mig..

Och som inte det var nog så tycker jag att jag kommer väldigt snabbt! Då frugan är otrolig på oralsex så kan jag utan problem, om jag verkligen vill, komma inom en minut, och ska samlagen bli något vettigt utav så får jag pausa då och då för att inte komma på en gång.

Även om hon inte har några problem med det (njuter mest utav det) så saknar vi båda att få "jobba fram det".. och få ligga länge och njuta..

Finns det något att göra åt det? Eller är det bara att hoppas på att "bli gammal" och inte få upp den! :)

• Svar på tråden Snart 30, förhållande, men får väldigt lätt erektion!
  • Anonym (Jennifer)

Min sambo är snart 32, och samma sak här... Har tyvärr inga tips, jag är väldigt nöjd som det är! Hade varit mycket värre om det vore motsatta problemet, svårt att få upp den och svårt att komma. Finns säkert hjälpmedel som gör en mer uthärdlig, hoppas du får svar och lycka till!

• Anonym (Minkille)

Min pojkvän snackade ganska nyligen med en polare om just samma problem. Han blev tipsad om en medicin som tydligen finns att köpa på Apoteket. Som gör att man håller sig längre???? Han var i alla fall väldigt sugen på att prova. En annan grejj är ju faktiskt att du drar en handfallna innan du ligger med frugan, då får man bort lite av den där "spänningen"????

• Anonym (snabbis)

Jag har passerat 50, blir fortfarande hård så fort frugan tar i mig, varken jag eller frugan ser det som ett problem vi ser det som något positivt att jag kan vara redo på några sekunder.
    Även jag kommer ganska snabbt hade velat kunna hålla ut längre men frun vill bli knullad snabbt , hårt och utan uppehåll och då är det svårt att hålla emot.
    Frun tycker bara det är positivt att jag kommer fort hon slipper få skavsår och jag kan ägna mig åt hennes njutning säger hon

• Mrs Okänd

Min man är snart 40 och blir också väldigt lätt hård. Det räcker att kramas eller säga att vi ska ha sex. Jag har nog mest sett det som en fördel. Han har både lätt för att komma och hålla ut. Men att snabbt bli hård kan väl inte vara en nackdel, då vet du ju att det funkar? Du får träna på att komma fler ggr som Lena skrev. Eller dra ut den ibland,.

• Pussan

Men det är ju precis vad man önskar sig, en kille som får praktstånd på sekunder. Helt underbart! Var tacksam för det

• Anonym (50+)

Vad är problemet ed det ts?
    Vänta du till du kommer upp i 45-50 ås ålder. Då behöver man ofta kamagra etc. fö att få ett bra stånd.... Jag vet.

• Anonym (Engelska)

Vär nöjd med det? det jättebra.
    Om du tar på dig en penis ring kanske du håller längre.
    Det funkar hos mig. Och jag +60 

• Anonym (Engelska)
    Anonym (Kör på) skrev 2023-05-06 09:52:54 följande:

Ja e 40 blir fan inte riktigt hård längre !

Tadafill. Funkar bra och 36 rimmar Skrattande
Svar på tråden Snart 30, förhållande, men får väldigt lätt erektion!