• Anonym (Ledsenochkännermigövergiven)

Min kille vill inte...

Hej! Hjälp mig vad ska jag/vi göra?

Jag och min kille har varit tillsammans i snart två år och har en son på 3 månader. Vi hade sex förut innan vi visste att jag väntade barn, kanske 2 ggr per månad. Vi blev gravida och under hela min graviditet fick jag inte ens något...ville HELA TIDEN men fetglöm...de gjorde ont. Ont att bli orörd? Jag minns senast vi låg..17 februari...vi är i november nu..jag har pratat med han otroligt många ggr om det, det blir ingen bättring. Vi säger att vi älskar varandra, ger kramar, puss när han åker till jobb o kommer hem. NO SEX! inte ett jävla skit. Jag är ledsen, känner mig otillräcklig. Vad gör jag för fel? Jag börjar bli mer o mer frustrerad o arg o börjar störa mig på han mer o mer!! Tack att jag fick en sådan fin son alltså. En helt underbar liten kille. Men jag vill ha sex? Jag saknar det. Jag menar, om en kille verkligen är attraherad av en tjej ligger man väl? Vad ska jag göra? Får så ont i magen och i hela kroppen av de här...

• Svar på tråden Min kille vill inte...
  • Frontline

Vart det inget sex under hela graviditeten?
    Va fan är det med han, här vart det mer sex ju längre det gick jag älskade att se min fru då magen växte...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
    Frontline skrev 2016-11-03 23:53:29 följande:

Vart det inget sex under hela graviditeten?

Va fan är det med han, här vart det mer sex ju längre det gick jag älskade att se min fru då magen växte...

Absolut inget alls! Onanerade endast bakom hans rygg...och nu efter sonen har jag inte gjort de alls, vill typ "spara" mig men jag orkar inte vänta! Fattar inte. Vad ska man göra? Vill ha sex nuuuuuu.....varje dag så tänker jag: ikväll kanske, åh nu då kanske....men NEJ!
  • Anonym (Lo)

Tänder du mycket på han då?

• Anonym (...)

Men har ni pratat om det? Har du frågat varför han inte vill ha sex?

• Anonym (Samma sits)

Jag var precis i samma sits fast jag är kille.

Ligg med någon annan om samvetet klarar det.

Och se vart det leder, du är ju människa och du måste må bra.

Anonym (Lo) skrev 2016-11-04 00:22:12 följande:

Tänder du mycket på han då?

Å ja!!
    Anonym (...) skrev 2016-11-04 00:27:09 följande:

Men har ni pratat om det? Har du frågat varför han inte vill ha sex?

Han säger bara att han ska bli bättre på de, han utger sig för att vara blyg....
    Frågande man skrev 2016-11-04 00:40:50 följande:

Hörs otroligt är han hemma lika mycket med barnet? Vill ni ha fler barn?

Han jobbar 9-17 varje dag. Ja det vill vi. Men frågan är som jag ställde han, så du menar att vi bara endast ska ligga för att få ett barn till. Övrigt då? Fick inte bra svar utan att han utger sig för att va blyg?.. nja, alltså jag är den enda som är mest med vår lilla kille. Han kommer hem, hänger på soffan....han bjuder aldrig till de o säger : jag kan mata! Gå o sätt dig eller gå o ta en dusch. Utan här är det jag som gör allt....at år jag då i duschen som jag gjort har jag fått springa ut för att han inte kan trösta sonen? Har varit liknande när jag va ute o gick med träningskompisen o fick gå hem skrev han pga att sonen skrek? När jag kan hem va han glad som en solros.....
    Anonym (Samma sits) skrev 2016-11-04 01:08:15 följande:

Jag var precis i samma sits fast jag är kille.

Ligg med någon annan om samvetet klarar det.

Och se vart det leder, du är ju människa och du måste må bra.

Äh visst är de hemskt? man bli så ledsen.o inte uppskattad....jag kanske inte är så fräsch o snygg eller så får jag helt enkelt acceptera att jag inte är attraktiv kanske i hans ögon. Jag kan ju säga själv att jag är absolut inte ful..
Svar på tråden Min kille vill inte...