• scrapparlotta

Har datorn i knät...skydd?

Min dotter har gärna datorn i knät, men tycker det blir så varmt att ha den där. Letar efter nåt skydd som hon kan ha i knät, men hittar inget som jag tror blir bra.

Har ni tips på var jag kan hitta sånt?

• Svar på tråden Har datorn i knät...skydd?
  • Monchichier

Clas Ohlson, mediamarkt, Elgiganten, Ikea, rusta, webhallen, inet, Netonnet, Designtorget

Bland annat.

Du letar efter ett laptopställ. Jag tycker att en med fläkt är bäst.

• Meus Veritas

Ikea har ett bra stöd, är en kudde med hårt bord på som är till för laptop. Kostar inte många kronor

• flygrl

Jag har ett ställ med inbyggd fläkt som e perfekt. Köpte det på MediaMarkt ihop med laptopen. Fläkten e bra även för datorn som inte heller mår bra av över hettning. Så den står på stället även när jag placerar den på ett bord.

IKEAS variant verkar smart för antar datorn står stabilt tack vare kudden. Ska kolla in det faktiskt. Tack Meus Veritas!

• scrapparlotta
    Monchichier skrev 2016-11-04 13:09:23 följande:

Clas Ohlson, mediamarkt, Elgiganten, Ikea, rusta, webhallen, inet, Netonnet, Designtorget

Bland annat.

Du letar efter ett laptopställ. Jag tycker att en med fläkt är bäst.

Har kollat dom sidorna men är dom goa att ha i knät? Dom ser så hårda ut...tänkte mer på nåt mjukare. Men dom kanske funkar att ha i knät...
  • scrapparlotta

Ja just det...jag visste att jag har sett nån kudde men kom inte på var..Ikea var det nog ja. Synd att jag har 10 mil till närmaste ikea..

• Meus Veritas
    scrapparlotta skrev 2016-11-04 14:54:37 följande:

Ja just det...jag visste att jag har sett nån kudde men kom inte på var..Ikea var det nog ja. Synd att jag har 10 mil till närmaste ikea..

Ikea har hemleverans
  • Meus Veritas
    flygrl skrev 2016-11-04 14:40:33 följande:

Jag har ett ställ med inbyggd fläkt som e perfekt. Köpte det på MediaMarkt ihop med laptopen. Fläkten e bra även för datorn som inte heller mår bra av över hettning. Så den står på stället även när jag placerar den på ett bord.

IKEAS variant verkar smart för antar datorn står stabilt tack vare kudden. Ska kolla in det faktiskt. Tack Meus Veritas!

Ja datorn står stadigt och kudden formar sig efter hur man sitter så det är inte obekvämt på nått sätt. Och bordet är halvmåne format så att man slipper slå i hårda kanter eller något då allt har rundade former
  • Linnea1994
    scrapparlotta skrev 2016-11-04 14:51:52 följande:
    Har kollat dom sidorna men är dom goa att ha i knät? Dom ser så hårda ut...tänkte mer på nåt mjukare. Men dom kanske funkar att ha i knät...
    Tanken är att dom SKA vara hårda! Detta för att du kan bränna sönder din laptop om det inte kommer luft till undersidan av den.
    Därför ska man ALLTIS ha en laptop på ett helt plant underlägg!
Svar på tråden Har datorn i knät...skydd?