Kommer aldrig hitta kärleken?
Hej, är en 23årig tjej som varit singel livet ut.
Börjat haka upp mig på det väldigt mycket och det känns tråkigt när de flesta i mina åldrar har partners mm. Jag vet att jag ser bra ut, får mycket blickar i vardagen men någonstans blir det fel.
Har en bra utbildning och ett bra jobb.
För att vara helt ärlig så ser jag minst ut som en 7-8 av 10. Har inte skyhöga krav och har när jag för 1-3 år sedan träffat nya så har jag sänkt mina krav enormt och det har enbart slutat i bortkastad tid samt ångest över att jag träffat personer som har haft en kass personlighet+kass utseende.
Har ursprung från Sydeuropa-västra mellanöstern, ljus hy mörkbrunt hår+ögon och har bra hy, normalviktig kropp.
Det känns som jag alltid kommer vara ensam livet ut och att jag aldrig kommer hitta min drömkille som både har personligheten och utseendet.
Har iallafall bestämt mig för att ha höga krav på en potientiell partner men problemet är också att jag verkligen vill ha ett seriöst förhållande.
Pga min bakgrund, så vill jag ha ngn med ungefär samma kultur,religion men det känns som det är omöjligt att hitta ngn sådan.
Är inte den tjejen som älskar att festa var och varannan helg, eller den som ligger runt direkt.
Skulle därmed vara svårt att fungera med en svensk då kulturen mm inte skulle fungera..
Kan inte skita i min kultur eller religion då det är en del av mig men hur ska jag bära mig åt för att hitta mitt livs kärlek ??
Tacksam för seriösa svar