• Anonym (Leona34)

Turkiska tjejer snygga?

Har den senaste tiden tittat på den turkiska serien " förväxlingen" som går på SVT2

Bra serie som är annorlunda och intressan.

Märkt att många turkiska skådespelare ser extremt bra ut och gjort en research

Vad tycker ni om turkiska tjejer i överlag ?

Hittat några bilder och många ser extremt bra ut?

• Svar på tråden Turkiska tjejer snygga?
  • Aikido

Är väl ok. Om man gillar näsor stora som Estonias bogvisir.

• Anonym (!!)

Har sett massor av turkiska serier och herregud så snygga turkarna är.

• Anonym (My)

Skådespelare och modeller brukar ju vara snygga.

• fornminne

Tja, kvinnorna på första, tredje och fjärde bilden ser inte turkiska ut öht, snarare nordeuropeiska eller mellaneuropeiska. Jag tvivlar inte på att de ÄR turkar, men de har inte det typiska utseendet.

Sen är väl alla dessa skådisar snyggare än genomsnittet, oavsett vilket land de skulle komma ifrån. Så är det ofta. Så det säger inte så mycket om turkiska kvinnor överlag, men antagligen finns det både snygga och mindre snygga turkiska kvinnor, precis som det finns både snygga och mindre snygga svenskor, tyskor osv.

• Anonym (Leona34)

Personen på första bilden heter tydligen Ezgi Asaroglu, tredje Beren Saat och fjärde Irem Helvacioglu så de är turkar. Hittade deras namn från massvis med andra serier

• Anonym (.kjh)
    Anonym (Leona34) skrev 2016-11-05 16:45:43 följande:

Personen på första bilden heter tydligen Ezgi Asaroglu, tredje Beren Saat och fjärde Irem Helvacioglu så de är turkar. Hittade deras namn från massvis med andra serier

Att de är turkiska är det ingen som tvivlar på. Men de har inte det 'typiska' turkiska utseendet så det är lite roligt att du vald de bilderna till att representera turkiska tjejer.

Jag är ganska analytisk till min läggning och varje gång jag tänker: WOW vad snygg om en person så brukar jag roa mig med att ta reda på varför. Ofta är det personer som har ett typiskt europeiskt utseende men med andra färger. Mörkare hy ögon och hår tex. Eller ljusa ögon till mörkare hy och hår.  Ju mer symetriska ansikten desto snyggare har jag också märkt.

Jag har bott på en ort där många turkar bor i nästan hela mitt liv och jag har rätt många turkiska vänner. Vissa ser bra ut, liknande de du har visat bild på, andra ser ut på ett sätt som inte tilltalar mitt öga lika mycket, det är de med ett mer traditionellt turkiskt utseende. De är vackra på sitt sätt, men rent estetiskt så föredrar jag ett mer europeiskt utseende.

• Anonym (Leona34)

Mycket möjligt, känns som det finns både ljusa samt mörka turkar precis som du nämner.

Tycker de har ett speciellt mixat utseende

Svar på tråden Turkiska tjejer snygga?