• Anonym (Calle)

Tycker unga tjejer det är äckligt när unga killar har hår på mage/bröst?

Tjena!

Jag är en 18 årig kille.

Mina vänner säger att jag är så jävla hårig.

Men det håller jag verkligen inte med om. Visst jag har hår på bröstet och magen men så mycket är det inte. Men mina har inte ett hårstrå på kroppen.

Så jag undrar om det har någon betydelse hos brudar om man är hårig?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker unga tjejer det är äckligt när unga killar har hår på mage/bröst?
  • Anonym (Hejhå)

Du får nog olika svar beroende på vilken tjej du frågar. Skulle du fråga mig så är jag en av dom som går igång på kroppsbehåring. Så länge det inte är EXTREMT mycket. :)

• Anonym (Dkdkdk)

När jag var 18 så tyckte jag inte om när killarna hade hår på bröstet. Nu är jag 24 och kan inte tänka mig att vara med någon som är slät x)

• Anonym (C)

Jag tycker inte att det är äckligt när killar har hår på bröstet, men jag föredrar utan. Vill ha så lite hår som möjligt på andra ställen än på huvudet. Men de flesta tjejer gillar att killar har hår på bröstet.

• Anonym (Sofia)

Alltså, snygga vältränade blanka kroppar är ju aldrig fel att titta på! Men. Jag älskar min sambos håriga bröst, på något sätt känns det mer manligt. Han är även hårig på ryggen, inte jättemycket men det syns tydligt. När vi blev tillsammans (i mitten av tonåren) hade han inte ett hårstrå på bröstet, men de har kommit med åren. Jag älskar att lugga han lite ;)

• Anonym (Calle)

Skulle man kunna bli bortvald av tex en brud bara för att man har hår på bröllat?

Som sagt så har jag hår på bröstet men det är inte så mycket. Mina kompisar tycker att det är mycket men det är bara om man jämför med dem.

• Anonym (Sofia)
    Anonym (Calle) skrev 2016-11-05 19:35:17 följande:

Skulle man kunna bli bortvald av tex en brud bara för att man har hår på bröllat?

Som sagt så har jag hår på bröstet men det är inte så mycket. Mina kompisar tycker att det är mycket men det är bara om man jämför med dem.

Man kan säkert bli bortvald av de mest konstiga anledningarna, så även för hår på bröstet, men det finns dom som inte bryr sig heller :)
  • Anonym (Tjej 26)

Jag var med en kille som var typ två år äldre än mig när jag var 17~. Han skämdes då pga lite hår på bröstet och ville först inte förklara varför jag inte riktigt fick smeka honom under tröjan, men det gjorde mig inget alls när han sa att det var pga håret. Jag tyckte om något bara det var manligt, och lite gulligt att han bekymrade sig över vad jag skulle tycka.

Blir du bortvald pga det så är
    1 bruden knäpp
    Eller
    2 det bara ett svepskäl

• Meebo
    Anonym (Tjej 26) skrev 2016-11-05 23:23:19 följande:
    Jag var med en kille som var typ två år äldre än mig när jag var 17~. Han skämdes då pga lite hår på bröstet och ville först inte förklara varför jag inte riktigt fick smeka honom under tröjan, men det gjorde mig inget alls när han sa att det var pga håret. Jag tyckte om något bara det var manligt, och lite gulligt att han bekymrade sig över vad jag skulle tycka. Blir du bortvald pga det så är 1 bruden knäpp Eller 2 det bara ett svepskäl
    Angående det fetstilade.

Det där stämmer inte alls.

Jag som är 29 har alltid och kommer alltid välja bort män med hår på bröstet och ryggen då jag tycker det är direkt äckligt, både känslan när man tar på det och hur det ser ut.
  • Anonym (Calle)

Så om du träffar en man som du tycker ser bra ut och som även är jättetrevlig och rolig och som du kanske blir lite förtjust/ kär i. Skulle du då äcklas så mycket att du tappade känslorna för honom om det visade sig att han hade hår på bröstet?

Meebo skrev 2016-11-06 20:26:43 följande:

Angående det fetstilade.

Det där stämmer inte alls.

Jag som är 29 har alltid och kommer alltid välja bort män med hår på bröstet och ryggen då jag tycker det är direkt äckligt, både känslan när man tar på det och hur det ser ut.

• Anonym (Irre)

Sålänge håret inte är helt "lockigt" och supermycket så tycker jag det är sexigt och väldigt manligt! Mitt ex hade vädligt lockigt hår på bröstet vilket ja inte riktigt gillade,inte han heller så han bruka raka sig typ en gång i månaden eller något bara så att de inte skulle bli just sådär extremt mycket! Men på magen får de gärna va hår! Vältränad kropp o hår e inget fel men som sagt sålänge de inte är så mycket så de lockar sig! Om en tjej skulle välja bort dej pga att du är hårig så är det väl ingen tjej o sörja över heller!

Svar på tråden Tycker unga tjejer det är äckligt när unga killar har hår på mage/bröst?