• Anonym (Snälla FL)

Finns det någon moderator?

Jag börjar tröttna på alla trådar om att "män hatar korta kvinnor". Jag och flera andra anmäler de här trådarna. Jag anmäler som spam. Men det blir alltid nekat. Finns det några aktiva moderatorer på forumet? I så fall kanske de har tagit semester?

• Svar på tråden Finns det någon moderator?
  • Maria 434

Låt bli och läs dom då.

Så länge inlägget inte bryter mot regelverket så kan de inte göra nåt.

• Anonym (Snälla FL)

Jag vet att du har rätt, och jag vet att jag stör mig alldeles för mycket. :-P men frågan kvarstår, finns det någon aktiv moderator? Har aldrig sett till dem och då tycker jag att det har funnits många trådar som spårat ur.

• Anonym (Milla)

Jag har undrar detsamma, fast inte när det gäller just längdtrådarna, de skrattar jag åt. (Fast jag förstår, det blir nästan som mobbning om man ÄR jättekort och kanske blivit retad för det). Det finns ju inget som säger att de inte FÅR ta bort inläggen om de skapar så dålig stämning.

Jag brukar anmäla elaka eller kränkande inlägg men många får vara kvar.

Detta så konstigt att fl inte tar sånt på allvar med tanke på hur samhället ser ut. Sajten i övrigt, bortsett från vilda-västern-forumet verkar ju vilja profilera sig som något familjevänligt och positivt.

• Maria 434

Din åsikt av kränkande kanske inte är det enligt regelverket.

Sen till ts posta i rätt forum med dina klagomål.

• taquine
    Anonym (Milla) skrev 2016-11-06 12:48:34 följande:

Jag har undrar detsamma, fast inte när det gäller just längdtrådarna, de skrattar jag åt. (Fast jag förstår, det blir nästan som mobbning om man ÄR jättekort och kanske blivit retad för det). Det finns ju inget som säger att de inte FÅR ta bort inläggen om de skapar så dålig stämning.

Jag brukar anmäla elaka eller kränkande inlägg men många får vara kvar.

Detta så konstigt att fl inte tar sånt på allvar med tanke på hur samhället ser ut. Sajten i övrigt, bortsett från vilda-västern-forumet verkar ju vilja profilera sig som något familjevänligt och positivt.

Vilda -västern-forumet ? Sex &samlevnad eller

Tror inte heller moderatorena tar bort trådar för vissa stör sig, som sagt , skit i att läs. 
    Goodness me
  • Forumvärd

Hej hej!

Jo då det finns aktiva moderatorer på sajten
    Men vi nekar alltid trådar som inte bryter mot forumreglerna.
    Ibland händer det att medlemmar inte håller med om det men vi kan bara agera utifrån de regler som finns på sajten.

Svar på tråden Finns det någon moderator?