Tjejer i Karlstad 10-14 år
Hej! Min dotter är en tjej på 10 år och söker nya vänner i Karlstadsområdet. Lite om henne ? bor ganska centralt i Karlstad. Hon är mogen för min ålder och jag går i 5:an för hon började skolan ett år tidigare än mina jämnåriga. Hon är lugn och ganska försiktig men vill inte kalla det blyg. En gång i veckan går hon på teater och Streetdance och hon spelar också lite piano. Hon tycker om att sitta vid datorn och gillar att lära sig nya saker. Är du en tjej mellan 10?14 år som skulle vilja få en ny kompis så hör av dig.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-08 14:25
Hej! Min dotter är en tjej på 10 år och söker nya vänner i Karlstadsområdet. Lite om henne ? Bor ganska centralt i Karlstad. Hon är mogen för sin ålder och hon går i 5:an för hon började skolan ett år tidigare än sina jämnåriga. Hon är lugn och ganska försiktig men vill inte kalla henne blyg. En gång i veckan går hon på teater och Streetdance och hon spelar också lite piano. Hon tycker om att sitta vid datorn och gillar att lära sig nya saker. Är du en tjej mellan 10 -14 år som skulle vilja få en ny kompis så hör av dig.