• Anonym (LoveJo)

Visa upp på Chaturbate

Hej

Har blivit mycket spännande visa upp sig naken på chaturbate sedan upphetsad till full onani. Ofta är det 40-50 personer som tittar på kanske 5-6 tjejer. Jag tycker det är sjukt upphetsande. Är jag ensam.? I bland visar jag nästan allt!

• Svar på tråden Visa upp på Chaturbate
  • Aikido

Om det är 40-50 personer som tittar på är du väl knappast ensam?

• Anonym (LoveJo)

He He. Jag menar ensam med denna lite speciella fetisch?

• Aikido
    Anonym (LoveJo) skrev 2016-11-08 16:28:40 följande:
    He He. Jag menar ensam med denna lite speciella fetisch?
    Knappast. Vad menar du med "ibland visar jag nästan allt"? Du kör väl inte någon halvcensurerad softcore onani? Kan väl inte vara kul för åskådarna. Visa allt eller inget tycker jag.
  • Anonym (LoveJo)

Hej

Visar allt och får utlösning på kamera så alla kan se. I bland även med ansiktet synligt
    när det är många tjejer som tittar!

• Anonym (47yo-tuppruskare)

Har registrerat mej där, (och på cam4) men aldrig startat kameran, det tar emot när man vet att det sitter en hel hög gay personer å ruskar, hade det varit mest tjejer så hade jag kanske kunnat bjuda på mej själv. Men man har ju kameran där, kanske skulle hitta på något helt annorlunda. Själv fastnar jag nästan varje dag vid elisadeathnaked show vid 14 tiden, en brud från Island som utan att fläka ut sej allt för mycket ger en fantastisk show, ofta med färg över hela kroppen, gummihästhuvud på huvudet osv, mer "Art" å humor än porr i bland. Kul grej helt enkelt.

• Anonym (Rune)
    Anonym (47yo-tuppruskare) skrev 2016-11-08 20:09:39 följande:

Har registrerat mej där, (och på cam4) men aldrig startat kameran, det tar emot när man vet att det sitter en hel hög gay personer å ruskar, hade det varit mest tjejer så hade jag kanske kunnat bjuda på mej själv. Men man har ju kameran där, kanske skulle hitta på något helt annorlunda. Själv fastnar jag nästan varje dag vid elisadeathnaked show vid 14 tiden, en brud från Island som utan att fläka ut sej allt för mycket ger en fantastisk show, ofta med färg över hela kroppen, gummihästhuvud på huvudet osv, mer "Art" å humor än porr i bland. Kul grej helt enkelt.

Färg över hela kroppen? Annars är Isländskor bra snygga!
    vad gör hon? Onanerar hon eller bara poserar?
  • Anonym (47yo-tuppruskare)
    Anonym (Rune) skrev 2016-11-09 13:40:18 följande:
    Färg över hela kroppen? Annars är Isländskor bra snygga!
    vad gör hon? Onanerar hon eller bara poserar?
    Dildo mest, visar aldrig ansiktet (å glöm att du skulle se det någon gång)
    Svarar på nästan varje kommentar, kul tjej minst sagt.
    chaturbate.com/elisadeathnaked/ (håll koll efter 14 vardagar)

ett litet utbud av cam recordings här:
    www.camwhores.tv/tags/elisadeathnaked/
  • Anonym (Rune)
    Anonym (47yo-tuppruskare) skrev 2016-11-09 14:53:47 följande:
    Dildo mest, visar aldrig ansiktet (å glöm att du skulle se det någon gång)
    Svarar på nästan varje kommentar, kul tjej minst sagt.
    chaturbate.com/elisadeathnaked/ (håll koll efter 14 vardagar)

ett litet utbud av cam recordings här:
    www.camwhores.tv/tags/elisadeathnaked/
    Tack för tipset!

Älskar själv att runka när andra kollar på!
  • Anonym (LoveJo)

Bra det finns likasinnade. Jo medveten om att det är många gays som tittar, men får jag 3-6 tjejer så blir jag mycket upphetsad. I bland totalt 50 som tittar på. Kul tycker jag, men samtidigt lite läskigt om någon känner igen en.

• Anonym (Rune)
    Anonym (LoveJo) skrev 2016-11-14 16:11:36 följande:

Bra det finns likasinnade. Jo medveten om att det är många gays som tittar, men får jag 3-6 tjejer så blir jag mycket upphetsad. I bland totalt 50 som tittar på. Kul tycker jag, men samtidigt lite läskigt om någon känner igen en.

VIsar du ansiktet när du runkar för dom?
  • al77

Jag sänder på CB regelbundet.. sjukt upphetsande när andra tittar på. Som kille är det en hel del gay folk som tittar men det är ok även fast jag är hetero   ;)

Svar på tråden Visa upp på Chaturbate