Behöver hjälp? Bruna trådar
Hej.. Jag undrar bara om någon har haft en såkallad genombrottsblödning? Den blödningen man kan få vid mens även om man är gravid?
Saken är att jag förra månaden tog pergotime samt ovitrelle spruta men blev ej gravid. Så min gyn sa att denna månaden ska vi bara ta det lugnt för jag stressar upp mig med. Så jag gjorde som han sa och tänkte inte på det alls, dock hade jag och min man väldigt mycket sex. Ungefär en vecka efter ägglossning ( om jag hade de, jag testade ju inte men utifrån beräknad) så fick jag en liiiiite blödning rosa.
Nu har jag på dag 26 av menscykeln och min menscykel är 30-32 dagar. Och har fått bruna klumpar/trådklumpar, de e svårt att förklara. Men jag har INGEN mensvärk och jag har allllltid det när jag ska få mens men jag känner ingenting. Har läst om missfall men nej det är absolut inte på det viset.
Jag vet att ingen kan säga om man är gravid eller inte men vill mer veta om någon haft genombrottsblödning och hur den såg ut isåfall och när den kom?? Jag vill inte ringa min gyn o fråga för jag vill inte ringa för minsta lilla sak.