• Ensam och arg ( snart )

    D Trump :( The end..

    Hej! Mitt liv har raseras en hel del idag. Denna dag är att komma ihåg för nu är det verkliga händer! Vi kommer inte överleva denna nya president! Han kommer döda oss alla så en sjukskriven eller dylikt är att rekommendera, för att tillbringa tid tillsammans med familjen. Idag kommer världen förändrats drastiskt och det gäller att hålla sig i liv. Vi kanske inte får de värsta just detta år men nästa år kommer att bli dramatiskt. Önskade att man föds tidigare och slippa detta!! Nu får man stå sig fast med detta och kommer vi att klara detta. Någon som vill reflektera och diskutera om detta!! :( vill inte att mina barn lära sig att vara som honom. Nu kommer barnen lära sig ett beteende som honom och det är okej!! Tackar för mitt liv det var kul så länge det varade.... Rip

  • Svar på tråden D Trump :( The end..
  • Fjäril kär

    Den sista idioten är inte född än.

    Hade det inte blivit Trump hade vi fått nån annan galning om ett par år.

    Glöm inte Sd och Jimmie Åkesson...

    Allt är inte Trumps fel

  • Ensam och arg ( snart )

    Du har helt rätt! sånna människor som dom får ej bestämma över något det leder bara till en sak! men är ändå ganska ledsen över detta ändå.. Gråter

  • Aniiee

    Nja, the bulletin pratar väl snarast om att klockan kan flyttas tillbaka någon minut, eftersom Trum är så Ryss-vänlig och sannolikheten för kärnvapenkrig därmed minskar, i alla fall marginellt.

    Missförstå mig rätt, jag gillar inte heller Trump, men på fyra år lär han inte varken starta tredje världskriget (vilket han heller inte vill. Han är för upptagen med inrikespolitik...) eller deportera alla mexikanare.... (tror inte han får sitta mer än en period....)


    Knowledge is knowing Frankenstein wasn't the monster. Wisdom is understanding Frankenstein was the monster.
  • Tecum
    Aniiee skrev 2016-11-09 15:50:52 följande:
    Nja, the bulletin pratar väl snarast om att klockan kan flyttas tillbaka någon minut, eftersom Trum är så Ryss-vänlig och sannolikheten för kärnvapenkrig därmed minskar, i alla fall marginellt.

    Missförstå mig rätt, jag gillar inte heller Trump, men på fyra år lär han inte varken starta tredje världskriget (vilket han heller inte vill. Han är för upptagen med inrikespolitik...) eller deportera alla mexikanare.... (tror inte han får sitta mer än en period....)
    Säg det till balterna, Trump kommer se till att Nato inte lyfter ett finger när Ryssland annekterar de tre staterna. Så i vårt närområde har krigsrisken ökat med många hundra procent.

    Dessutom är Trump så oberäknelig att han kan få för sig att trycka på knappen för vilken bagatell som helst. Är du verkligen ok med att ha en psykopat som ansvarig för USA.s kärnvapenarsenal? Och till skillnad från en annan idiot, Reagan, lyssnar han inte på rådgivare.
  • Aniiee
    Tecum skrev 2016-11-09 17:35:51 följande:
    Säg det till balterna, Trump kommer se till att Nato inte lyfter ett finger när Ryssland annekterar de tre staterna. Så i vårt närområde har krigsrisken ökat med många hundra procent.

    Dessutom är Trump så oberäknelig att han kan få för sig att trycka på knappen för vilken bagatell som helst. Är du verkligen ok med att ha en psykopat som ansvarig för USA.s kärnvapenarsenal? Och till skillnad från en annan idiot, Reagan, lyssnar han inte på rådgivare.
    Alltså, jag personligen håller med dig. Jag bara redogör för vad de snackar om på Bulletin. 

    Att Putin kan få för sig att börja Tredje Värdskriget kan ju inte Trump hjälpa....
    Knowledge is knowing Frankenstein wasn't the monster. Wisdom is understanding Frankenstein was the monster.
  • Tecum
    Aniiee skrev 2016-11-09 17:50:42 följande:
    Alltså, jag personligen håller med dig. Jag bara redogör för vad de snackar om på Bulletin. 

    Att Putin kan få för sig att börja Tredje Värdskriget kan ju inte Trump hjälpa....
    Det kan han visst! Om Trump är tydlig med att Nato garanterar sina medlemsländers oberoende vågar inte Putin göra något.
  • bisharaf123

    Sluta vara så otroligt barnslig... Låter som en tonårig dramaqueen, asså vi kommer alla dööh...

  • Konstatera
    Tecum skrev 2016-11-09 17:35:51 följande:
    Säg det till balterna, Trump kommer se till att Nato inte lyfter ett finger när Ryssland annekterar de tre staterna. Så i vårt närområde har krigsrisken ökat med många hundra procent.

    Dessutom är Trump så oberäknelig att han kan få för sig att trycka på knappen för vilken bagatell som helst. Är du verkligen ok med att ha en psykopat som ansvarig för USA.s kärnvapenarsenal? Och till skillnad från en annan idiot, Reagan, lyssnar han inte på rådgivare.
    Moget att försöka skrämma upp folk.

    Nej, Trump kommer förmodligen bli en rätt framgångsrik president. Mycket pekar mot det.
  • Tecum
    Konstatera skrev 2016-11-09 19:40:08 följande:
    Moget att försöka skrämma upp folk.

    Nej, Trump kommer förmodligen bli en rätt framgångsrik president. Mycket pekar mot det.
    Jodå det finns många som gillar översittare och mobbare. Kan meddela att admin är överens med dig i föreställningen att Trump är en hyvens kille.
Svar på tråden D Trump :( The end..