Kär i tjej som redan har pojkvän
Hej!
Jag är en kille på 18 år som behöver hjälp!
Sedan fyra veckor sedan så började en ny tjej där jag arbetar och vi jobbar dessutom tillsammans!
Jag blev snappt intresserad av henne då hon ser bra ut, är otroligt snäll och trevlig och helt underbar.
Jag är den där blyga killen som inte bara bjuder ut någon utan problem men med henne så tog jag mig modet att efter 4 veckor fråga ut henne på en dejt. Hon svarade att hon var smickrad men att hon redan har någon..
Jag blev väldigt förvånad när hon sa att hon redan hade kille då jag följt henne på alla sociala medier och där finns inga tecken på att hon är tillsammans med någon.
Men efter fler efterforskningar så fann jag en bild hon tagit på en jättenalle med en kille bredvid och skrivit "favvo". (bilden är tagen i april i år 2016).
Jag kan förstå om hon har kille men det finns inga bilder (förutom den jag nämnde) om att hon inte är singel. Jag kan förstå om killen inte vill bli fotad men det är lika tomt av förhållandebilder på hans sociala medier.
Men det som förvånar mig mest är det att hon verkade/ verkar intresserad av mig. Hon ler jämt mot mig och är mycket snällare och trevligare mot mig en de andra på arbetsplatsen.
Mitt stora problem är att jag inte kan glömma henne. Jag har försökt att tänka på andra tjejer och bjuda ut dem men så fort jag tänker på en tjej så dyker hon upp i huvudet och när jag skulle bjuda ut en annan tjej så sa jag hennes namn istället för tjejns och sa direkt efter att jag ångra mig för att jag är intresserad av någon annan.
Jag vill inte vara den killen som tar någon annans tjej men jag kan inte släppa henne. Jag vet heller inte hur deras förhållande ser ut och om hon nu är intresserad av mig så vad ska jag göra!?
Att glömma henne går inte, det är helt OMÖJLIGT!!!
Ska jag fortsätta att stöta på henne och se vad som händer eller ska jag vänta tills att de gör slut!?
Nu vet jag att nog alla kommer svara att jag ska vänta tills att de gjort slut men jag vet att jag aldrig kommer att klara det. Och hur länge brukar ett förhållande hålla?? (hon är 17 år och tror även att killen också är 17).
Jag menar hon vet nu hur jag känner men kan inte släppa det att hon visar tecken på intresse av mig!
Sen är det så att hon har berättat allt om sitt privata så jag vet allt om henne men hon har aldrig gett minsta antydan av att hon har en pojkvän!
Jag ber nu om era tips och råd, vad ska jag ta mig till!?
Kan inte glömma henne, kan inte vänta och vill heller inte splittra på dem (eller ja om det hade gått smärtfritt för jag vill så gärna ha henne och BARA henne).
För att förtydliga så är jag 18 år och hon 17, vi har gemensamma intressen, jag vet allt om henne och tvärtom. Vad hade ni gjort i en sådan här situation!? Behöver svar nu!!
Tack på förhand!!