• Dahl23

Drogtest hår analys

Hej. Jag har fått ett nytt jobb ska göra lite saker innan jag kan tillträda tjänsten. Ska göra ett drogtest i form av håranalys. är lite orolig då jag rökte hasch ca 1 eller 2 bloss för ca 3 måander och 2 veckor sen eller va de blir va den 5 augusti. Kommer detta ställa till det för mig? Någon vänlig själ som har svaret?

• Svar på tråden Drogtest hår analys
  • Anonym (Hej)

Min syster fick göra ett sådan hårprov. Där sa dom då att det kan visa positivt bakåt för 6 månader. Men i vilken mängd vet jag inte. Har man bara rökt ett par bloss eller liknande så vet ja inte om det syns. Men som sagt , ja kan ju inte veta om det kommer synas el ej men dom sa att det visar 6 månader bakåt.

• Dahl23

Ja just. Ja skulle va kul om någon vet. Lite orolig haha

• Dahl23

Om man läser lite står det typ att 1cm hår är ca 1 månad och att dom kollar oftast 3 månader bakåt. Menar har ju inte ens 6 cm hår :p

• Anonym (Hej)
    Dahl23 skrev 2016-11-10 20:28:37 följande:

Om man läser lite står det typ att 1cm hår är ca 1 månad och att dom kollar oftast 3 månader bakåt. Menar har ju inte ens 6 cm hår :p

Kanske är för hon har långt hår då haha nej men ja vet inte.. men tror dom kan se via rötter oxå men vet inte. Sök på Google ?
  • Anonym (SSK)

Har du sökt jobb på Vattenfall?

Svar på tråden Drogtest hår analys