• juli17

kan något gått fel?

Hej!
    Jag plussade för en vecka sen, gjorde vul i tisdags och är i vecka 6+2, vi väntar alltså vårat första barn till början av juli. Jag har ömma bröst (större bröst), svullen mage, illamående, kissar konstant, gasig, dålig sömn och extrem trötthet konstant (sover om dagarna och är bara heeelt matt), det konstiga är att jag har haft det såhär i 3 veckor redan, fast att jag bara är i vecka 6? trodde därför innan vul att jag skulle vara längre gången. Har ni andra fått så mycket och starka symptom så tidigt? Eller kan det vara så att jag egentligen skulle vara längre gången men att graviditeten stannat vid v 6 och därför är embryot i den storleken? blir orolig :( tack för er hjälp!

• Svar på tråden kan något gått fel?
  • Ivana1988

jag började ha lite *feber* och sova eftermiddagar och fått torra ömma bröstvårtor och rosa flytningar kanske 3 dagar efter ÄL... alla är verkligen olika! mina symptomer försvann vid v8-9 kanske och mådde bara illa därefter - några veckor till.

• juli17
    Ivana1988 skrev 2016-11-11 11:20:37 följande:

jag började ha lite *feber* och sova eftermiddagar och fått torra ömma bröstvårtor och rosa flytningar kanske 3 dagar efter ÄL... alla är verkligen olika! mina symptomer försvann vid v8-9 kanske och mådde bara illa därefter - några veckor till.

Okej! Tack för svar! Då vet jag att man helt enkelt kan få massa symptom så tidigt redan! Visste inte det! Tack :)
  • juli17
    MartingaleFootprints skrev 2016-11-11 11:12:11 följande:

Jag mådde också så dåligt så tidigt.

Okej! Tack för svar :)
Svar på tråden kan något gått fel?