• Anonym (Smärta)

Är de bihåleinflammation eller? Står inte ut!

Har troligtvis haft bihåleinflammation i snart 2 veckor, med värk i huvudet, käken och tinningen.

Eftersom jag är gravid kan jag inte ta vad som helst mot värken. Men huvudvärken sitter i än. Och värk i övre tandraden på höger sida. De kan va bättre ett tag men sen om jag går ut en sväng så kommer den som ett hårt slag mot högra sidan av huvudet.

Är de fortfarande bihåleinflammationen? Har tagit nasonex i en vecka och gjort nässköljningar med saltvatten. Står snart inte ut. Aldrig känt sån smärta i huvudet. Ligger bara och gråter ibland för de gör så ont.

• Svar på tråden Är de bihåleinflammation eller? Står inte ut!
  • glutten

Det låter som bihåleinflammation. Gå till vc och få hjälp! Obehandlad bihåleinflammation kan sitta i hur länge som helst (jag vet...).

• Linda2barnsmamma

Att enkelt veta om det är bihåleinflammation är att vända huvudet upponer.. gör det ONT i pannan o munnen då så är det det. Så fick jag lära mig när jag började få det och nu har ja tyvärr kroniska besvär från bihålerna :/

• MajaMaria79

Tycker definitivt du ska gå till läkaren med det där. Det gör ju hemskt ont med en riktig bihåleinflammation. Förra gången jag hade det fick jag både penicillin och betablockerare, då hjälpte det fort. 

Svar på tråden Är de bihåleinflammation eller? Står inte ut!