• mishellan

    Hjälp! Någon?

    Jag OH min sambo har genomgått IVF och fick ett befruktat ägg för 9dagar sedan! Dom sa redan efter uttag utav äggen att jag skulle kunna blöda en del med tanke på ingreppet i underlivet, men har inte blött en enda gång förens i lördags då jag började ha bruna flytningar (ganska mycket eftersom jag fått de ifrån progesteronet) men då var det lite, och mina tuttar började även verka som satan (kunde knappt sova pga smärtan) men sen imorse har jag haft jordens mensverk och de har blödig ganska mycket rött/mörkrött blod (nästan som min mens men ändå inte så mycket som min mens brukar) och nu på kvällen har mina bröst slutat verka! Betyder detta att jag inte lyckades denna gång? Eller har någon lyckats trots dessa symptomer? Snälla hjälp mig :( känner mig vilsen)

  • Svar på tråden Hjälp! Någon?
  • anna7607

    Du är absolut inte sämst och absolut inte ensam. Min syster lyckades först på tredje försöket. Själv är jag på försök 18 med två mf i bagaget. Det är bara att kämpa på. Ivf får vi inte då jag kan bli gravid.

  • ensamärstark
    mishellan skrev 2016-11-16 12:19:34 följande:

    Okey vad tråkigt :( måste vara sämst som inte kan bli gravid :(


    Förstår att det känns jobbigt. Vi har försökt i 2 1/2år nu utan framgång...

    Har barn sedan innan som tog två år att få till så jag vet ju att jag kan.. Men det tar bara sådan jävla tid :(
Svar på tråden Hjälp! Någon?