Ert pinsammaste ögonblick på jobbet
Hej
Jag har lite tråkigt så här när jag är sjuk och blir glad om ni vill dela med er av era pinsammaste ögonblick på jobbet eller på annan plats med arbetskamraterna
Här är mitt:
På en skola jag tidigare jobbade på så hade vi alltid avslutningsfest på den lokala puben dit nästan alla på jobbet kom, vissa tillsammans med sina respektive. Otroligt roligt!
Denna gång blev det dock rejält pinsamt för mig. Min man var med och vi stod pustade ut efter dans och tittade på de som fortfarande dansade. Han stod lite bakom mig och eftersom det var mörkt tänkte jag klämma lite diskret på min mans rumpa. Jag sträckte ut handen lite bakåt och smekte honom ner över ryggen så som jag brukar göra och klämde lite lätt på hans rumpa när jag kom dit.
Till min fasa kände jag dock att det där var då rakt inte min mans rumpa!!!
Jag vänder mig om och får syn på skolans psykolog! Min man hade gått för att köpa oss något att dricka och antingen sa han inget eller så hörde jag inte det pga ljudvolymen.
Jag bad om ursäkt så klart men ingen skada skedd tyckte han, det var bara trevligt. TUR i oturen så var det hans sista grej med jobbet då han nyss bytt och skulle börja på annat efter sommaren. Men gissa om mina jobbarkompisar hade roligt åt min fadäs