Älskar honom men han är så oattraktiv och äcklig av sig.
Hej!
Är väldigt tacksam ifall ni orkar ta er igenom texten och hjälpa mig med det här..
Som titeln lyder så älskar jag min pojkvän men är inte ett dugg attraherad av honom längre. Jag tycker att han helt enkelt är ful och ohygienisk på flera olika sätt. Vi har varit tillsammans i nästan 3 år. Och jag har mått dåligt och grumlat över detta i 1,6 år nu.. Det är dags att få någons åsikt om detta.
1. Han snusar hela tiden och borstar aldrig tänderna. Hans tänder är pissgula med bruna missfärgningar samt lagrat plack som har hårdnat på tänderna. Har bett honom att borsta och minska snusandet men han vägrar. = Jag vill inte kyssas. Inte ens vid sex/förspel. En hejdå/hej kyss funkar.
2. Naglarna. Han har bitit på naglarna i flertal år nu. Fingrarna ser ut som små torra korvstumpar med kanske någon millimeters sliten nagel på. Nagelbanden är blodiga och tränger på nageln. Fingrarna buktar över nageln på sidan, om ni förstår. Detta har gjort att jag fått minst 10-15 svampinfektioner under förhållandet då han har rivit upp min slemhinna samt att hans naglar lämnat en massa bakterier efter sig. Nu för tiden har vi aldrig sex "med händerna". Jag vägrar.
3. Sexet. På grund av hans naglar och mun så har jag blivit så oattraherad av honom att jag börjat må psykiskt dåligt av att ha sex. Jag vill aldrig ha sex. Jag blir aldrig våt. Och vi kan inte ha förspel på grund av hans naglar & mun. Vi använder alltid glidmedel. Blundar mig och lider mig igenom sexet oftast. Gör det för hans skull. Han har aldrig fått mig och komma på 3 år. Han vet inte ens vad en klitoris är.
4. Han är väldigt ohygienisk. Han kan gå runt i samma kläder i kanske en vecka. Gäller även strumpor och kalsonger. Duschar sällan. Han har även bajsfläckar på kalsongerna. Observera att han är runt 20.
5. Andra småsaker som att han inte är min smak. Alla har det dem föredrar hos andra människor. För mig är det till exempel, ljusa killar. Han är mörk. Långa, han är kortare än mig. Allmänt korkad. Väldigt konservativ. Oattraktiv kropp. Väldigt väldigt tanig, illaluktande skägg. Luktar snus och saliv. Petar i näsan och slänger iväg snorkråkorna överallt..
Men..
Personlighetsvis är han den bästa pojkvännen jag någonsin har haft. Han ställer alltid upp för mig, stöttar mig och älskar mig över allt på denna jord. Varit där för mig i de mörkaste perioderna. Han gör saker som man bara kan drömma om, behandlar mig som en prinsessa helt enkelt. Han ger och tar. Han är omtänksam. Vi litar på varandra. En underbar kille helt enkelt. Vi har en jättebra relation i övrigt. Nästan perfekt.
Han har där emot sagt att vi aldrig kan vara vänner ifall vi skulle gjort slut pga olika slags anledningar. Så det funkar inte. Vi har även haft ett stort snack om dessa problemen jag tagit upp och jag köpt honom tandborstar, nagelolja, tandkräm osv men nej, han använder inget och vägrar ändra på sig. Jag vet inte vad jag ska göra. Har denna underbara men oattraktiva kille.. Vad ska jag göra?