• Aniiee

    Hjälp mig hitta klänning till adventsmiddag

    WARNING! Rant to follow.....

    OMG, vad jag hatar den kvinnan..... Nu har hon lyckats lura mig att lova att följa med på advents-diskussions-middag. Och ALLA ska ha klänning på sig. Även männen. För ugan och hennes (ex)kursare är totalt utan vett och sans, var sjette vecka har de "diskussions-middag", och varje middag har något slags kläd-tema och diskussions-tema, och den här gången är klädtemat..... ja, just det. Det där plagget som jag använt 2 gånger i mitt liv, som barn. Vilket var LÄNGE SEN!

    Rant over.

    Någon vänlig själ som har lust att hjälpa till? Kan man ha hellång klänning när man är kort? Jag vill helst inte visa varken armar eller ben, men framför allt benen. Jag ser sjuk ut om jag inte har byxor på mig.....för att jag har varit sjuk och inte har några muskler kvar.....


    Knowledge is knowing Frankenstein wasn't the monster. Wisdom is understanding Frankenstein was the monster.
  • Svar på tråden Hjälp mig hitta klänning till adventsmiddag
  • Pernilla Måneschiold

    Hej!

    Jag tycker du ska gå in på Nelly.com eller H&M, Lindex eller Zara och hitta en röd eller svart klänning, lång eller kort, tight såklart.
    Ha sedan en svart kavaj, en längre modell över. På det sättet täcker du armarna.

    Det är vad jag kör och det är alltid en winner. Eftersom du kör en svart lång kavaj kan du köra lite roliga klänningar om du vill, spets detaljer eller glitter, för kavajen lugnar ner outfiten till en klassisk stil.

    Här har du en bra nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/kläder/jackor/vero-moda-631/vmmia-new-jacket-a-18827-14/

    nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/kläder/festklänningar/nly-trend-917/scalloped-lace-prom-dress-321343-46/

    nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/kläder/festklänningar/nly-eve-1103/flowy-sequin-dress-301206-46/

    Gå in på min blogg för lite inspiration!

    www.nouw.se/pernillamaneschiold

    kram

  • Aniiee

    Tack för tipsen.


    Knowledge is knowing Frankenstein wasn't the monster. Wisdom is understanding Frankenstein was the monster.
Svar på tråden Hjälp mig hitta klänning till adventsmiddag