• Miapingla

Hjälp!! Min kropp spelar mig ett stort spratt!!

Hej allihopa!

Jag behöver hjälp med att tyda vad det är som händer med min kropp,ska försöka hålla det i kort text..

I oktober fick jag min mens den 20e och var riktlig men varande bara i 3 dagar sen tvätstannade det.. Har alltid haft mens i 7dagar under mina 15år. Jag och killen kör  med avbrutet samlag så vad som har kunnat hända under 1år.

I november har jag haft molande värk i tjejmagen, huvudvärk som inte riktigt ger sig och spända bröst (aldrig haft det under andra graviditeter) hagit tester som visar allt möjligt,ett bim-7 med 2 streck, bim-5 med 1.5 streck, tog ett nu när ja vaknade och visar ett streck och ger en antydan till ett till.
    Började natten till bim-7 få rosa på pappret vid 2 tillfällen på toa , sen var det klar röd färg enbart när ja torkat under 3 dagar för att sen bli rosa igen och nu är det helt borta.. Igår mådde jag frutansvärt illa och fick springa till dass men inget hände, mår lite si o så nu. Brösten spänner fortfanade mycket och molvärken finns kvar i både rygg och tjejmagen!

Bm säger "ta ett test till"

Va är det som händer..?
  • Svar på tråden Hjälp!! Min kropp spelar mig ett stort spratt!!
  • Anonym (abc)

Det är ingen som kan säga ngt, vi kan ju bara precis som du, spekulera..
    Tycker din BM gav dig ett bra råd, det är nog bara att testa!

Svar på tråden Hjälp!! Min kropp spelar mig ett stort spratt!!