• MoaElis

Hundfoder på nätet

Någon som har tips på en billigare sida (än i affär) där man kan köpa hundfoder? Jag brukar köpa på zooplus men den sorten jag brukar köpa var slutsåld och jag måste köpa fodret så jag får hem det nästa vecka. Jag ger acana för småhundar.

• Svar på tråden Hundfoder på nätet
  • MoaElis

Ja det var samma pris men min sort var slut där också, typiskt!

• Aniiee

animail
    petsonline
    Hemfoder
    petworld

Jag brukar handla från animail, men om de är billigare än någon annanstans vet jag inte.

Knowledge is knowing Frankenstein wasn't the monster. Wisdom is understanding Frankenstein was the monster.
  • Aniiee

animail har Acana adult small breed inne.

Knowledge is knowing Frankenstein wasn't the monster. Wisdom is understanding Frankenstein was the monster.
  • MoaElis

Det värsta är frakten. Anledningen till att det blir billigast på zooplus är framförallt för att frakten är gratis och då får man det hemkört också. Det kan nog vara svårt att hitta, jag får nog köpa i djuraffär denna gången.

• Aniiee
    MoaElis skrev 2016-11-18 22:37:57 följande:

Det värsta är frakten. Anledningen till att det blir billigast på zooplus är framförallt för att frakten är gratis och då får man det hemkört också. Det kan nog vara svårt att hitta, jag får nog köpa i djuraffär denna gången.

Fast... 1 kr, är det så mycket att hänga i julgranen? Zooplus, fraktfritt från 499, Animail, fraktfritt från 500 kr. 1 krona.....
  • MoaElis

Jo men på zooplus brukar jag passa på att köpa ben till hundarna så jag får fri frakt och samtidigt något jag ändå vill köpa. Den sorten de gillar finns tyvärr inte på animail. (Ja väldigt kräsna)

• micromat

Köp till någon bajspåse/lelsak eller dyligt så kansle du slipper fraktavgiften.. Du verkar ju inte så många valmöjligheter

• MoaElis

Det finns ju fysiska djuraffärer också. Jag tänkte åka dit och kolla vad fodret kostar där. Om det finns, brukar vara lite dåligt utbud. 

• cattus

Bitiba och Zooplus har samma ägare, kanske inte konstigt om det är slut samtidigt. Samma sak med Animail och Zoozoo.

Svar på tråden Hundfoder på nätet