Gör din sambo något romantiskt för dig nånsin?
Nu drar jag en gräns direkt här för dom flesta gör romantiska saker i början för varann så det räknas inte. Men alla som har varit ihop i 5 år eller längre uppmuntras att svara i tråden.
Gör din sambo något romantiskt för dig nångång?
Planerar en god middag, tänk dejtaktig och inte bara för att man måste äta och någon måste laga maten.
Köper hem något gott han vet att du gillar som överraskning en lördag.
Tänder ljus och poppar popcorn så att ni ska kunna ha en filmkväll.
Ber dig följa med på en promenad med fika på ett café nånstans efteråt.
Överraskar dig med tårta och presenter till frukost på din födelsedag.
Överraskar dig med en spa-natt nånstans.
Köper en tablettask när han tankar bilen och ger den till dig när han kommer tillbaka till bilen efter att ha betalat. (Hade en pojkvän som alltid gjorde det en gång i tiden och det var en liten sak men ack så gullig.)
Ber dig vara med honom en kväll istället för att sitta i olika rum och se på varsin kanal som vanligt.
Gör han något alls som visar att han har tänkt på dig och vill överraska och vara med dig.
Och ungefär där tog mina romantiska föreställningar slut för jag är så svältfödd på sånt att jag knappt vet hur romantik stavas längre. Jag vet att frågan kommer att komma så jag föregår er och säger att jag brukade försöka göra gulliga och romantiska saker men det uppskattades inte så värst mycket och nu har jag slutat.