• Maramina

Personal shopper i Göteborg

Jag känner att jag har ett stort behov av att uppdatera min garderob, men jag är urdålig på mode, vad som passar mig etc och har därför funderat på att ta hjälp av en personal shopper. Jag har tidigare varit hos personal shopper på Åhléns i Göteborg och undrar nu om någon kan tipsa och rekommendera om något alternativ som även kan tänka sig blanda lite dyrare märken med tex H&M?

• Svar på tråden Personal shopper i Göteborg
  • bastardized

NK i Stockholm har officiellt möjligheten till detta men även varuhuset i Göteborg erbjuder detta vid förfrågan, man blir verkligen väl och proffsigt bemött.

www.nk.se/goteborg/

• Maramina
    bastardized skrev 2016-11-25 22:54:18 följande:

NK i Stockholm har officiellt möjligheten till detta men även varuhuset i Göteborg erbjuder detta vid förfrågan, man blir verkligen väl och proffsigt bemött.

www.nk.se/goteborg/

Ny handlar jag i vanliga fall aldrig på NK men har inte de enbart dyra märken? Jag skulle vilja ha en blandning av märkeskläder och lite billigare som H&M, Zara eller liknande
  • Hejhoppsan

Ska du ha en personal shopper som inte är knuten till en viss affär så kostar det en hel del...Googla så får du fram en del upplevelsepaket med ps.

• Maramina
    Hejhoppsan skrev 2016-11-28 19:56:02 följande:

Ska du ha en personal shopper som inte är knuten till en viss affär så kostar det en hel del...Googla så får du fram en del upplevelsepaket med ps.

Jag vet att det kan kosta och det är ok. På Åhléns ska man ju handla för minst 8000 kr för att få det hela gratis, annars så kostar det ett antal hundralappar. Jag har googlat och har också sett dessa upplevelsepaket men jag har inte kunnat hitta något om de personal shoppers som man då kan få via dom. Kanske du har sett sådant? Att jag skrev det här inlägget var för att googlandet inte gav tillräckligt med svar och tips. Visst kunde man hitta några hemsidor men de flesta av dom var inte alltför nyuppdaterade, och då faller mitt intresse. Hade hoppats på att någon eller några här inne skulle kunna ge några rekommendationer, eller något men tydligen så verkar det inte vara så lätt.

Tack ändå för att du tog dig tid att svara!
  • Sarsan1

Hej maramia!

Jag vill tipsa dig om att boka in mig som din personal shoppar. Jag har ett ganska nystartat makeoverföretag tillsammans med en makeupartist. Själv är jag modedesigner/stylist. Vi erbjuder lite olika tjänster så som färganalys, kroppsformanalys, personlig shopping med mera. Jag går efter kundens önskemål om märken, affärer och budget, kan blanda allt från second hand till dyra märkeskläder.

Du kan kolla upp oss lite närmre på Sputnes & van Staden Image Stylists på Facebook eller savsis i sociala medier. Vi är inte heller så uppdaterade då jag fick barn för sju veckor sedan och makeup-artisten samt en fotograf vi jobbar med har varsin ettåring:)

Svar på tråden Personal shopper i Göteborg