Mycket könshår.
Jag är själv rakad men tänder på om kvinnan har kraftig könsbehåring. Vill veta om nån av er kvinnor har kraftig könsbehåring.
Jag är själv rakad men tänder på om kvinnan har kraftig könsbehåring. Vill veta om nån av er kvinnor har kraftig könsbehåring.
Japp frugan har
Tycker buske är avtändande och ser ovårdat ut, dessutom är det inte vidare trevligt att slicka en orakad fitta.
Tycker buske är avtändande och ser ovårdat ut, dessutom är det inte vidare trevligt att slicka en orakad fitta.
Får jag välja så är blygläpparna rakade och resten av busken ansad då går jag igång
De tjejer som har mycket hår,brukar jag säga åt att raka sig.Lagom är bäst .Varierar mycket,säger alltid min åsikt för tjejer.
Orakat är underbart vackert!
De tjejer som har mycket hår,brukar jag säga åt att raka sig.Lagom är bäst .Varierar mycket,säger alltid min åsikt för tjejer.
Jodå, hur mycket som helst om jag låter det växa fritt... Alltid haft sjukt mkt kroppsbehåring (sen jag fick det alltså)...
För det mesta ryker det dock, i varierande omfattning från ansning med saxen eller slätrakat med hyveln...