• Anonym (Adam)

Mycket könshår.

Jag är själv rakad men tänder på om kvinnan har kraftig könsbehåring. Vill veta om nån av er kvinnor har kraftig könsbehåring.

• Svar på tråden Mycket könshår.
  • Anonym (xa)

Tycker buske är avtändande och ser ovårdat ut, dessutom är det inte vidare trevligt att slicka en orakad fitta.

• Anonym (Adam)
    Anonym (xa) skrev 2016-11-26 08:26:57 följande:

Tycker buske är avtändande och ser ovårdat ut, dessutom är det inte vidare trevligt att slicka en orakad fitta.

Buuuu
  • Anonym (Frissan)
    Anonym (xa) skrev 2016-11-26 08:26:57 följande:

Visst är det hemskt att kroppen beter sig så?
    Hur kan den låta det växa hår där nere?
    För det finns väl ingen nytta med det?
  • Anonym (Älskar att slicka)

Får jag välja så är blygläpparna rakade och resten av busken ansad då går jag igång

• Anonym (Calle)

De tjejer som har mycket hår,brukar jag säga åt att raka sig.Lagom är bäst .Varierar mycket,säger alltid min åsikt för tjejer.

• Efraim Barkbit

Orakat är underbart vackert!

• Anonym (Frissan)
    Anonym (Calle) skrev 2016-11-26 08:37:41 följande:

De tjejer som har mycket hår,brukar jag säga åt att raka sig.Lagom är bäst .Varierar mycket,säger alltid min åsikt för tjejer.

Hoppla, vad säger tjejerna då?
  • Nytt Användarnamn

Jodå, hur mycket som helst om jag låter det växa fritt... Alltid haft sjukt mkt kroppsbehåring (sen jag fick det alltså)...

För det mesta ryker det dock, i varierande omfattning från ansning med saxen eller slätrakat med hyveln...

Pour some sugar on me...
  • John22
    Anonym (Frissan) skrev 2016-11-26 08:33:14 följande:
    Visst är det hemskt att kroppen beter sig så?
    Hur kan den låta det växa hår där nere?
    För det finns väl ingen nytta med det?
    Viiiisst, och du tycker även att folk aldrig ska använda smink, klippa håret, klippa naglarna eller raka skägg och mustasch. Du har heller inte några som helst preferenser kring dessa, för det hade ju betytt att du är en hycklare.
Svar på tråden Mycket könshår.