• Anonym (Lämnad TS)

Hon lämnade mig pga mina skämt på morgonen

Min tjej har lämnat mig sedan en vecka och jag står inte ut psykiskt. Jag mår dåligt och jag saknar henne.

Det är egentligen mitt fel.

Varje morgon har jag skojat genom att väcka henne genom att lägga min rumpa på hennes ansikte och prutta.

Hon fick nog för en vecka sen, tog sina saker och åkte iväg. Hon svarar inte på telefon eller sms.

Jag visste inte att det skulle gå så långt. Jag trodde hon skulle tycka mina pruttskämt var gulliga eller nåt.

Jag vill ha tillbaka henne. Men hur? Vad ska jag göra? Jag mår så dåligt

• Svar på tråden Hon lämnade mig pga mina skämt på morgonen
  • Anonym (Lnhhy)

Trolleritrollera!!

Skulle det mot förmodan vara sant så skyll dig själv äckel.

• Anonym (Så.är.de)

Om man verkligen älskar varandra så älskar man tillochmed varandras avföring, skrev kärleksgurun/psykologen Fransesco Alberoni i en av sina böcker. Här får man bekräftelse på bekräftelse om kvinnans ondsinta väsen. Mina teorier visar sig stämma i fler och fler fall man läser om här på FL.Sanningen är att hon skiter i att du mår dåligt. Läs min tråd "Kvinnor vill att män ska må dåligt. Därför gillar de att såra oss" så förstår du kvinnor bättre..

• Anonym (Troll)

OM detta är sant förstår jag henne. Fy fan vad äckligt och kränkande. Men jag tror detta är en trolltråd för vägrar tro att det finns så sjuka människor.

• Anonym (nä fy!)

Börja med att ta en rejäl kork. Kleta in den med innehållet från en hel jättetub med superlim och tryck in den i rövhålet. Sen kan du be henne på dina bara knän att hon ska komma tillbaka.

• Nfixb1947

Trollvarning här! Kan inte tro att nån är så jävla dum att man fiser nån annan i ansiktet. Sjukt äckligt och hade min sambo gjort så mot mig hade han åkt ut med huvudet före.

• Anonym (Lämnad TS)

Ja det var omoget och dumt gjort av mig. Men detta är sant allt jag har berättat, vad är annars syftet med att lägga ner energi på att skapa ett jävla konto för att sedan få råd?

• Anonym (S)
    Anonym (Lämnad TS) skrev 2016-11-26 11:16:31 följande:

Ja det var omoget och dumt gjort av mig. Men detta är sant allt jag har berättat, vad är annars syftet med att lägga ner energi på att skapa ett jävla konto för att sedan få råd?

Vad hoppas du på för råd?
    Du förtjänar inte henne. Varför skulle nån vila hjälpa dig ens om vi kunde?
    Har du inte kunnat tolka hennes åsikt och kommunicera bättre med henne så att ni är på samma nivå så finns det minsann inget som kan rädda dig nu.
  • Anonym (Lämnad TS)
    Anonym (S) skrev 2016-11-26 11:26:19 följande:

Har du inte kunnat tolka hennes åsikt och kommunicera bättre med henne så att ni är på samma nivå så finns det minsann inget som kan rädda dig nu.

Du är ett tydligt tecken på personer som tar kärlek väldigt lättvindigt. Snacka om att du inte verkar kunna respektera kärleken.
  • Anonym (Så.är.de)
    Anonym (S) skrev 2016-11-26 11:26:19 följande:
    Hon kunde ju t.ex. ha sagt att hon inte gillar att bli fisen i ansiktet på morgnarna. Kommunikation, du vet.

• Anonym (S)
    Anonym (Lämnad TS) skrev 2016-11-26 11:31:33 följande:
    Du är ett tydligt tecken på personer som tar kärlek väldigt lättvindigt. Snacka om att du inte verkar kunna respektera kärleken.
    Jag är sambo sedan flera år. Hur gick det för dig nu igen...?
Svar på tråden Hon lämnade mig pga mina skämt på morgonen