Är jag dum i huvudet eller är det ett svagt plus??

Gjort insemination. Skulle ta test idag, tog även med digital men på den stod det ej gravid så jag vet inte om det är för tidigt att se....
Ser ett svagt plus :) Du får testa igen om nån dag :)
Ser ett svagt plus :) Du får testa igen om nån dag :)
Oh då är det inte jag som bara ser det!!
Ja det ska jag verkligen göra!
Jag ser också nåt väldigt svagt. Men det verkar som många har fått svaga streck på Clearblue nu för tiden utan att dom varit gravid. Om det är verkligheten eller bara på Familjeliv vet jag inte. Hoppas ditt blir ett starkt plus om några dagar!
Verkar ha tagit sig :) Håller tummarna att det ökar! :)
Jag ser också nåt väldigt svagt. Men det verkar som många har fått svaga streck på Clearblue nu för tiden utan att dom varit gravid. Om det är verkligheten eller bara på Familjeliv vet jag inte. Hoppas ditt blir ett starkt plus om några dagar!
Jag hoppas innerligt! Vi har försökt i 3 år, gått igenom en massa.. Har köpt fler tester nu, tack så mycket!!
Förstår precis <3 Är gravid nu i v15 efter en tuff IVF process. Till slut går det :) Hoppas hoppas!!
Är det sant, GRATTIS!! Vilken lycka!! Jag vill inte göra fler inseminationer om jag inte är gravid, vill göra IVF direkt istället
Tack så jättemycket :) Ja verkligen dock är oron stor att det ska hända något men vi hoppas <3 Förstår det :( Men hoppas nu att du är gravid med en liten plutt och om inte finns ju ivf till hjälp och 2 av 3 st blir gravida inom 3 försök så chanserna är stora :) Kändes dock inte så hoppfullt när man höll på men hoppet lever alltid djupt inom en!